Udødelige PM-meldinger

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#1
Ja, jeg har en PM som jeg for lengst både har lest og slettet, som HELE TIDEN popper opp som "ny melding" i sånn stygg rød boks når jeg går inn på forumet etter å ha gått ut av det. Det hadde vært kjekt om PM-en forsto at den hadde blitt lest. y0.
 
C

Crizpy

Gjest
#2
Det hadde vært kjekt med verdensfred, og at alle barn fikk mat og sånn, og.

Redigert: ikke glem regnskogene..for guds skyld.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#3
Crizpy = homo.


Det viser seg faktisk at hele hovedsiden til forumet nekter å oppdatere seg. SG-problem, innstilings-problem, eller homodataenmin-problem?
 
#5
her gjøres det fremskritt...?

Har personleig ikke opplevd det PM-problemet så jeg har egentlig ingenting å si...så hva i det grønne gjør jeg her?

Men for å unngå en anmerkning så sier jeg at hvis slike ting oppdages så bør SG-folk/sjefer/guder sjekke dette med en gang :mad:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#6
«Jeg vil at alle barn som fødes på hvor store jord... skal føle ekte kjærlighet, fra både far og Tor!»

Til emnet: Kanskje det er en idé å slette de midlertige internettfilene? :confused:
 
#8
Du går bare inn på Tools -> Delete private data... og så klikker du av det du vil slette, blant annet cookies og midlertidige internettfiler.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#11
Ja, altså, jeg fjernet "midlertidige informasjonskapsler" og "informasjonskapsler", og ser ikke noe om kjeksspising, så jeg renga litt med at de lå i en av de to valgene?
 
#12
Du må åpne maskina, ta ut en tilfeldig drevkontakt, sette et ledningsstykke mellom den røde og den gule kabelen, og oppleve at PM-problemet ble fikset på en aldeles herlig rett-på-sak- og ta-det-onde-ved-roten-måte.

:)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#13
Eventuelt kan du dumpe alt datautstyret i Glomma. Da får du ikke flere problemer med PM-ting, iallfall. :blomster:

Det heter vel dessuten «internett», og jeg tror i tillegg det idéelt sett skal skrives «Internett», men da ser det tåpelig ut når man setter det sammen med andre ord... :usikker:
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#15
Opprinnelig skrevet av Houseman@02.10.2004, 00.12
«Jeg vil at alle barn som fødes på hvor store jord... skal føle ekte kjærlighet, fra både far og Tor!»
:ler: