Unreal 3

#2
hvorfor har jeg en følese at det bare er lagd som en "CGI" tech demo, altså at det ikke er spill grafikken men en "video" . Men bra hvar det, skyggene fikk meg til å sikle
 
C

Crizpy

Gjest
#3
Det er sikkert tatt rett fra spillet.
En demonstrasjon sikkert.
Er sånn spillet vil bli!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#5
Unreal II hadde også ganske breathtaking grafikk da det ble demonstrert, men spillet sugde eselballe...
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#6
Unreal II hadde imponerende grafikk da det ble demonstrert ja. Men vil påstå at dette her er langt mer imponerende for sin tid. Syke detaljer. Selvom spillet blir dritdårlig, så bidrar grafikkteknologien til en viktig utvikling for grafikk i fremtiden.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#7
Det der viser va vi har i vente i tiden framover, imponerende.
Skyggelegginga å lyset var veldig bra. Er vel trygt det vi kan kalle "next-gen 3d" ;)
 

Kilik

Lokal moderator
#8
Opprinnelig skrevet av ak74u@15.04.2004, 18.11
hvorfor har jeg en følese at det bare er lagd som en "CGI" tech demo, altså at det ikke er spill grafikken men en "video" . Men bra hvar det, skyggene fikk meg til å sikle
Eh, som det stod på starten av videon var den fra lanseringen av nVidias NV40 (GeForce 6800), så den kjører real-time på den. Skal visst vise av en del effekter som det grafikkortet til nå er alene om å kunne håndtere...

En annen ting. Dette er IKKE fra SPILLET Unreal 3, men fra UnrealEngine 3. Altså er det bare en techdemo for å vise hva den nye spillmotoren kan håndtere og hvordan grafikken kan bli i spill som bruker denne motoren. Denne motoren vil bli brukt i mange andre spill utenom Unreal-spillene, blant annet Dark Sector som kommer til neste-generasjon konsoller (se her: http://www.spillegal.no/forum/index.php?showtopic=569&hl= ) og trolig det neste Splinter Cell-spillet...

Den vil konkurrere med Valve's Source Engine (HL2, Vampire: Bloodlines etc.) og ID's Doom3 engine (Doom III, Quake IV etc.) om å sette standarden for neste generasjons grafikk...
 
D

Doctor Downs

Gjest
#9
Skulle ønske det var fra spillet. Disse omgivelsene er mye fetere enn vanlige Unreal omgivelser.

Synd at så god grafikk skal sløses bort på spill som Doom, som bare er grennomført brune allikevel. Jaja, blir vel no' oppturer.
 
#10
du tok ordene ut av munnen min kilik, det hvar så klar unreal3 grafikk motor jeg menete
 
#14
Yes indeed Darkstorm! Its quite fantastic, i'd dare say. :drool: