Unreal Tournament 3 2: Vengeance: The resurrection.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#1
Såvidt verdig en nyhetstråd, men siden jeg får smekk på fingen av samletråder så lager jeg en ny en.

Ja, Epic får fingern ut av ræva etter GoW2, og snur oppmerksomheten tilbake til UT3.
De har bl.a annonsert en rimelig diger patchlist, som visstnok skal ordne opp i selv de aller mest irriterende bugsa og tom. overhale brukergrensesnittet (se så norsk jeg er!).
I tillegg så kan du nå registrere spillet på steam i sammenheng med at UT3 får achievements der. I lista over achievements så kan du se et par som hinter til nye spillmoduser i titan packen.

De har ennå ikke sagt om Titan Pack kommer til å koste noe. UT2k4 hadde en gratis utvidelsespakke som dem inkluderte i en re-release, så mange liker å spekulere at det er dette dem planlegger denne gangen også.

Personlig synes jeg det ville vært PR-selvmord å ta betalt for en expansionpakke til et spill som de fleste ser på som en flopp. Det er mange UT-fans som ikke skaffet seg UT3 fordi de hadde hørt bare bæsj om det, og jeg tipper det er disse som er målet med alle disse oppdateringene.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Sjekk babby som ikke klarer å spille Unreal Tournament, a.

Fett spill blir tre hakk fetere, jeg bare håper ikke det tar altfor lang tid før konsollfolket også får oppdateringa.
 
#4
Jeg spilte faktisk mye UT i gamle dager og elsket det.

Men greia er jo det att det er rimelig liten utvikling på gameplay fronten, de gangene jeg satt meg ned med UT3 på 360 og pc så var det brått 1999 igjen.

Jeg syns repeteringsfølelsen er enorm i UT spillene i forhold til gears, street fighter eller andre spill der du gjør det samme om og om igjen.

MEN HEI! Det syns nå bare jeg. Men så er jeg egentlig konsollbabby som liker storyen i Metal Gear da. Så hva jeg sier her er vel rivende urellevant.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Ok, du er unnskyldt. For meg handlet det om en nostalgitripp i nye klær, ettersom UT2003 og UT2004 bare føltes halvveis. Spillet viste også at hastigheten faktisk er gjennomførbar på konsoll (kontrollmessig), noe jeg tvilte på frem til samme sekundet jeg testa spillet selv.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#7
Jeg spilte jævlig mye UT2004, men jeg droppa UT3 helt.. det bare.. forsvant for meg, kan du si. Men nå skal jeg jaggu spille det.
 

Dukie

nice girl
#8
Spilte UT (det første) til jeg fikk vannblemme på fingern, det sier vel det meste hvor mye jeg elsket det første (xan: Die,human!) <3

Jeg prøvde demoen av UT2003 og tenkte hva i alle mans dager er dette her for noe, siden da har jeg ikke rørt noen av de nye, men spiller av og til assualt modus med en kompis av meg, åssen var egentlig de andre spilla populærmessig ? Hørte at UT2003 var meget populært, men mer enn den første?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#9
UT2003 manglet en del greier UT99 hadde(gamemodes for det meste, men også noen uheldige designavgjørelser), som senere ble lagt til i UT2004, som er et knallspill og fremdeles spilles av ganske mange. Innholdsrikt, enkelt å sette seg inn i og veldig høyt tempo er stikkord her.

UT3 var... Vel, rent teknisk fortsetter det jo den gode tradisjonen i Unreal-serien, men singleplayermodus med cutscenes, ræva voice acting og forsøk på en storymodus, samt mindre innhold... Urgh. Det ble en flau affære. Spillet føles veldig forenklet og fordummet og det er synd, fordi det er relativt enkle grep som skal til for å forandre det til en verdig oppfølger til UT2004. Og så dreit Epic Games ganske hardt på draget ved å oppføre seg som fitter da de så salgstallene.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#10
Jeg spilte ut2004 en god del, men jeg har liksom alltid vært av de som likte quake3 best i multi jeg da.
Har faktisk ikke testet ut3 i det hele tatt. har ikke turt pga grafikken. hadde ikke så god pc før så jeg har på en måte glemt at det eksisterer
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#11
UT-spillene krever ikke noen monstermaskin, det ser veldig bra ut men selv en mid-end PC kan kjøre det veldig bra. Hvis du sjekker noen skjermkortreviews der de tester UT3 så ser du at selv svake kort gjør det overraskende bra. Hvis det er en ting Epic kan så er det å lage en god spillmotor.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Når det er sagt så har jeg stor sans for alt dillet Epic la til i UT3, spesielt tweaks på eksisterende modi og den nye Domination-greia eller hva pokker det heter. Det er fett å være flaggbærer eller energikulebærer når du kan frese rundt på hoverboard som attpåtil kan grapple på biler, Snow Crash-style. ^^ Synd at bot-AI-en fortsatt er gjødsel, sånn at det ikke går an å trene skikkelig i ro og mak.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#13
Jeg spilte jævlig mye UT2004, men jeg droppa UT3 helt.. det bare.. forsvant for meg, kan du si.
Det er mange som kjenner seg igjen i detta, tror jeg. Jeg spilte også mye ut99/2k3/2k4, og var veldig interresert i ut3 men glemte det liksom ut ganske kjapt. Jeg og alle jeg kjenner var liksom "Åja, er det ute?" når vi så det på hylla i butikken.

Jeg tror litt av 'problemet' er alle de andre bra fps'ene som kom ut for tiden. CoD4, TF2, Bioshock, osv.
Folk vil liksom ha klassesystem og morsomme objectives i disse dager, og oldskool DM/CTF blir ofte sett på som en mangel. Jeg synes warfare-modusen i UT3 var ganske laber, men oldskool-modusene er like bra som alltid. De minner mer om ut99 enn ut2k4, som er en absolutt positiv ting.
 
#14
Kjøpte meg nettopp UT2k4 for å sjekke om det var nostalgi, eller om det faktisk er jævla mye bedre enn UT3 og joda, det er det. Ser fortsatt fram til expansionen dog, får håpe de har noen kule ideer på lur.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#15
ooooog.. der sa Midway takk for seg.

Lurer på hvor det blir av UT nå. EA eller ubisoft kanskje :ras:
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#18
Yay info



  • Two new gametypes: Greed and Betrayal
  • One new mutator: Titans
  • 16 new maps: 6 Deathmatch, 4 Warfare, 3 CTF, 3 VCTF
  • Two new weapons: Stinger Turret and The Eradicator Cannon
  • Two new deployables: The X-Ray Field and the Link Station
  • One new powerup: The Portable Slow Field
  • Two new characters: Kana of the Ronin and Nova of Liandri
  • One new vehicle: The Axon Stealthbender
  • All due on: March 5, 2009.
http://planetunreal.gamespy.com/fullstory.php?id=156751
 
#19
Er det alt? Kan ikke si at jeg er superimponert her jeg sitter. Kan like at det kommer nye DM maps, men irriterer meg at de ikke har gjort noe med bevegelsene. I forhold til f.eks Quake 3 og UT2004 føles det så jævla klossete. At Axon kun får ett nytt kjøretøy var heller ikke noen særlig gladnyhet, da det røde lagets kjøretøy er sinnsykt mye feitere. Og ikke engang nye views der man kan se ting som man skulle sitti inni cockpiten? Bah.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#20
Hva er problemet med bevegelsene? Jeg løper, hopper og dodger rundt uten problemer.