Uoffisiel Tekken 4 turnering

Tekken 4 turnering!

Driver å lodder stemningen for en uoffisiel Tekken4 turnering i oslo området.. Stiller med premier, station, spill, kontrollere osv. Er på utkikk etter et lokale vi kan holde det i, men uten nok interresserte kan det bli vanskelig.. Turneringen er 100% uoffisiell, men premier vil bli delt ut til vinnerne, i tillegg til heder, ære, en fet kveld og internasjonal anseelse ofcourse (mulig noen av kampene blir lagt ut online senere).

Håper vi kan få dette igang før sommeren setter igang.. :rolleyes:

Sjekkv på games.no's forum for mere info, eller skriv inn spøsmål her og vent på svar..

MaDDoN -Team Mishima Rykkinn-

EagleJin

Bear Necessity
Konge! Tuneringer er som regel kult :D. Lenge siden sist turnering jeg var med i også. Er nesten garantert med hvis det blir noe av.
:ninja:

Hva vil premien(e) være, annet enn heder og ære? :)P)

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@15.04.2004, 10.29
Konge! Tuneringer er som regel kult :D. Lenge siden sist turnering jeg var med i også. Er nesten garantert med hvis det blir noe av.
:ninja:

Hva vil premien(e) være, annet enn heder og ære? :)P)
Vel vi skal gjøre vårt beste for å ha kule premier som spill, kontrollere osv. osv. Dette er noe avhengig av responsen vi får.. Vi skal ikke gå i overskudd på arrangementet så alt vi får inn blir brukt til premier o.l...

Regler: Det spilles best av tre kamper med tre runder i hver kamp - taperen velger bane, men en må spilles på arena. Finalene er best av fem kamper med tre runder i hver kamp, tre kamper må spilles på Arena. Det er 100% i liv og kun lov å bruke en karakter i hele turneringen..

Vi skal prøve å få det så billig som mulig men rundt 30,- spenn per hue er nok nødvendig for å få arrangert dette..

MaDDoN

Dukie

nice girl
Hmm, kanskje jeg kommer hvis det blir noe av? Siden jeg banka NM-mesteren JINsama hele 7-1 (Selv om det egentlig ikke betydde en dritt, men jeg kan vel lure meg selv :D )

Treff :)

Turnering i Tekken4???????????????????????????+ jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jeg kommer, jeg er meg

Opprinnelig skrevet av Duke@15.04.2004, 11.09
Hmm, kanskje jeg kommer hvis det blir noe av? Siden jeg banka NM-mesteren JINsama hele 7-1 (Selv om det egentlig ikke betydde en dritt, men jeg kan vel lure meg selv :D )

Vel en gang slå jeg oslo mesteren i biljard... Om jeg melder meg på en biljard-turnering noen gang blir det vel under mottoet "det er lov å lure seg sjøl". he he he.. Ta dette som en vennligsinnet spøk :p , vi sees under turneringen hvis det blir noe av den (ser lovende ut forresten)..

Opprinnelig skrevet av Duke@15.04.2004, 11.09

Jaja, duke, nå må du slutte så skryte :p Nei da, det er jo bra at du slå Jinsama, men alle har jo en dårlig dag, kanskje Jinsama hadde en han også. Men duke, kom igjen du, ta meg i TTT eller T4.

Taijpei: Seff, bil hele veien :thumbsup:

Men det blir morro da, med Tekken turnering. Jeg kommer seff, etter min skuffende 8 eller 6 plass i tekken nm så skal jeg gi alt

kanskje jeg kommer.
begynner å bli en stund siden jeg spilte tekken 4 nå, men
kanskje jeg skal begynne med litt hard trening igjen.
er litt redd får å drite meg ut skikkelig ( har absolutt ingen anelse om hvor gode/ dårlige folk er...)
:laugh:

Har ikke spilt Tekken 4 på nærmere et år (men har jo spilt en del Tekken 3 og Tekken Tag Tournament da). Men likevel, jeg kommer sikkert. Muligens. Hvis det ikke er så krunglete å komme seg til lokalet.

Men det blir nok "just for fun". For jeg kommer sikkert til å få bank som bare det. :p

Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@15.04.2004, 19.18

Men det blir nok "just for fun". For jeg kommer sikkert til å få bank som bare det. :p
samme tenkte jeg.
og det som er , er at jeg har nesten ikke rørt tekken på et år, bare TTT , et par få ganger ( har ikke 4'ern selv , og der spiller jeg som Jin. han er jo helt anderledes der enn på de andre..)

Blir kult med turnering. Turneringer er stort sett alltid kule egentlig. Så, jeg er med jeg! :)

Jaja, duke, nå må du slutte så skryte :p Nei da, det er jo bra at du slå Jinsama, men alle har jo en dårlig dag, kanskje Jinsama hadde en han også.

[/quote]
Det har faktisk skjedd hele to,tre ganger. Og det er det samme hver gang, velger han Christi får jeg deng, og hvis han ikke gjør det: :cool:

Opprinnelig skrevet av NiloPilo@28.04.2004, 11.57
maddon,, når skjer detta? til sommer?
Tja, prøver å fixe det i slutten av mai sånn at ikke vi ødelegger ferien.. Får se hvordan det går.. Skal imformere med en gang jeg veit en dato..

Lykke til...

Måtte den beste vinne :D

Er bare medlem av anonyme tekken 4 hatere jeg, har ingenting imot en turnering nå og da. Og igjen... Måtte den BESTE vinne

Opprinnelig skrevet av impywimpy@29.04.2004, 12.49
Er bare medlem av anonyme tekken 4 hatere jeg, har ingenting imot en turnering nå og da. Og igjen... Måtte den BESTE vinne
HMM.. Hvorfor vil du egentlig delta i en turnering med et spill du hater Impywimpy.. Minstekriteriet for å kunne delta her er å faktisk like spillet.. Mulig du blir bannlyst fra hele greia pga. dårlig stil.. Du ser ikke meg stille opp i noen VF turneringer bare fordi jeg hater spillet. Det er bare dumt..

Liker du ikke å spille Tekken har du ingenting å gjøre i en Tekken turnering. Liker du ikke å gå på ski har du ingenting å gjøre på fem-mila og liker du ikke å løpe melder du deg ikke på i NM i friidrett..

Når du har bestemt deg om du liker tekken eller ikke så får vi se.. Men nå, desverre Impywimpy - du har ingenting i en Tekken turnering å gjøre.. :thumbdown:

Jeg skal delta Tekken 4 turneringen, hvis det blir no turnering da...

Opprinnelig skrevet av maddon+29.04.2004, 12.54-->
<!--QuoteBegin-impywimpy
@29.04.2004, 12.49
HMM.. Hvorfor vil du egentlig delta i en turnering med et spill du hater Impywimpy.. Minstekriteriet for å kunne delta her er å faktisk like spillet.. Mulig du blir bannlyst fra hele greia pga. dårlig stil.. Du ser ikke meg stille opp i noen VF turneringer bare fordi jeg hater spillet. Det er bare dumt..

Liker du ikke å spille Tekken har du ingenting å gjøre i en Tekken turnering. Liker du ikke å gå på ski har du ingenting å gjøre på fem-mila og liker du ikke å løpe melder du deg ikke på i NM i friidrett..

Når du har bestemt deg om du liker tekken eller ikke så får vi se.. Men nå, desverre Impywimpy - du har ingenting i en Tekken turnering å gjøre.. :thumbdown: [/b]
Ironi maddon, ironi...

Turneringer er alltid gøy, uansett om du spiller tekken eller street fighter 2. Tekken er jo tross alt et helt greit casual spill. Selv om det er broken på litt for mange steder

Tror vi ender dette her jeg ;)