uoriginalt memory card

Status
Stengt for ytterligere svar.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg har bestemt meg for aa kj0pe et 64mb (1019 blocks) minnekort til GCen min
og har lyst til aa kj0pe uorgiginalt fordi det koster nesten halvparten saa mye...

Kortet er paa www.dvdboxoffice.com og koster 114 nok, mens ett nintendo 1019 kort koster 242 nok

dessuten vil jeg bare nevne at www.dvdboxoffice.com er jaevlig billig :totomleropp:

Sorry at jeg mangler de tre siste bokstavene... :svette:

Selv har jeg bare originale memory card, men heg har hørt hos mange at alle filene slettes av og til på de uorginale.

Opprinnelig skrevet av Pyro@09.08.2004, 13.31
Selv har jeg bare originale memory card, men heg har hørt hos mange at alle filene slettes av og til på de uorginale.
84687​
jeg har brukt et uoriginalt LENGE så det du sier om at filene slettes, hvet ikke jeg noe om!
hvis jeg skal gi deg ett tips, emneleder, må det bli dette: K J Ø P!

Hvilket merke er dette minnekortet du vurderer å kjøpe? Slikt har veldig mye å si

Opprinnelig skrevet av agent 47+09.08.2004, 13.36-->
<!--QuoteBegin-Pyro
@09.08.2004, 13.31
84687​
jeg har brukt et uoriginalt LENGE så det du sier om at filene slettes, hvet ikke jeg noe om!
hvis jeg skal gi deg ett tips, emneleder, må det bli dette: K J Ø P!
84692​
[/b]
Sa ikke alle, men mange! Det vil sa at det skjer med noen.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Merket er Arsenal, men det har vel ikke noe aa si om det staar at produktet er region 1???
Saavidt jeg har faatt med meg gjelder det kun spill...

det er kun region sperre(?) på selve gamecuben og spillene. Kontroller, memory card og annet tilbehør er sonefritt.

Status
Stengt for ytterligere svar.