UT 2k4 vs Halo (PC)

#1
Har funnet begge spillene billig og vurderer å kjøpe en av dem på Play.com
Jeg har nok penger til begge men jeg sparer til Half Life 2, og vil helst ikke bli helt blakk.

Jeg skal helst spille dette Online, og jeg har UT2k3 men er litt usikker siden jeg ble lei 2k3 litt fort, men jeg hører at 2k4 er så mye bedre.
Og Halo har jeg bare prøvd på Xbox med maks 3 spillere, men håper det er bedre med opptil 32 spillere.

Hva skal jeg kjøpe?
 
#2
Jeg personlig er ikke noen spesiel fan av UT, så jeg må si Halo. Er det PC-spillet jeg spiller mest, og tror ikke du vil angre ved et evt. kjøp.
 
#3
UT2K4 er det desidert beste kjøpet, det meste du finner i Halo er i UT2004, pluss litt til. UT2004 er et av de beste multiplayerspillene på markedet, og er mye mer enn en oppgradering av 2003-utgaven.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#4
UT2004 er en helt ny verden! ca. 120 offisielle baner, ny modus - Onslaught - som rocker rævva av alt Halo har å by på. Fått tilbake mye av sjarmen den originale UT hadde. Assault er tilbake.
UT2003 kan ikke måle seg. Jeg var også lei 2003, men 2004 er myyyyye bedre!
Man trenger ikke annet online-spill.
Som Stiluz sa, har UT2004 alt Halo har: pluss,pluss,pluss.
Jeg kan ikke skjønne at folk gidder å spille Halo istedet. Det er jo så ensformig.
Halo har rævva custom baner også. Folka som lager baner til spillet er talentløse. UT2004 kan spille alle baner som er laget til 2003 også, så den har masse materiale. Det finnes selvfølgelig noe dritt, men de spiller ikke folk så ofte på så det gjør egentlig ingen ting.

Kjøp UT2004, du. Kommer nok til å bli fornøyd :)
 
#5
66,6% på UT2k4
33,3% på Halo
Venter litt til før jeg bestiller.

Jeg hører også at det er en god del mods ute og går til 2k4 også nå, er det sant?

Edit: og satan ja, Assault er tilbake og den nye Onslaught er der, det hadde jeg helt glemt, det gir utrolig mye på 2k4 sin del, venter en 20 minutter til.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Jeg er veldig glad i begge spillene, men hadde jeg måttet velge, ville jeg valgt UT2004. Ganske enkelt fordi du får mest for pengene. Et genialt spill du ikke vil angre på at du gikk til innkjøp av. UT2004 er et helt ENORMT spill, massevis av nye brett, nye modes(som inkluderer vehicles) og annet snacks. Man kan ogå få tak i en hel del maps fra Halo(multiplayeren altså) til UT, så du kan få en liten smak av det andre spillet og.

Og ja, det er allerede kommet ut 2 geniale mods til UT, derav Troopers(en mod der man spiller som Stormtrooper i Star Wars-universet) og Red Orchestra(en WWII-mod som foregår i russland rett etter tyskernes invasjon). Sweet deal.
 
#7
UT 2004 rocker alle internett spill hittil! :)
 
#9
:kos:
 
#11
faen, det kom fram til at på Play.com så må du ha kredittkort for å bestille, og jeg har bare ungdoms versjonen, og det mangler kortnummer.
Jeg kunne ikke bestille :(

MEN, jeg så på Zailor.no, det selger de det til 300,-, så jeg får det alikevell til ca 50 kr dyrere. ;) Og det gjør meg ingenting om det er DVD versjonen eller ikke, jeg kan spille spillet selv om det er 6 cder.

Fant også ut det at på play.com så er leveranser til Norge 3-14 dager, imens Zailor.no er 1-3, flaks til meg.

EDIT: og NÅ ble jeg jævlig sur, fant nettop ut at play.com har satt ned prisen fra 27.99 Euro til 17 (150 kr!!!!), og jeg betaler det dobbelte pfffffffffff! <_<
 
#12
Du har gjort et klokt valg. :kul:
 
#13
Opprinnelig skrevet av Xenon@22.06.2004, 01.13
faen, det kom fram til at på Play.com så må du ha kredittkort for å bestille, og jeg har bare ungdoms versjonen, og det mangler kortnummer.
Jeg kunne ikke bestille :(

MEN, jeg så på Zailor.no, det selger de det til 300,-, så jeg får det alikevell til ca 50 kr dyrere. ;) Og det gjør meg ingenting om det er DVD versjonen eller ikke, jeg kan spille spillet selv om det er 6 cder.

Fant også ut det at på play.com så er leveranser til Norge 3-14 dager, imens Zailor.no er 1-3, flaks til meg.

EDIT: og NÅ ble jeg jævlig sur, fant nettop ut at play.com har satt ned prisen fra 27.99 Euro til 17 (150 kr!!!!), og jeg betaler det dobbelte pfffffffffff! <_<
Feil. Play.com selger i pund (£). Et pund tilsvarer ca. 11 norske kroner. Med andre ord vil prisen bli et sted rundt 230-250, om jeg ikke tar feil.
I tillegg ville du fått toll siden sendingen er fra utlandet, og prisen over tollgrensa på 200 kr. Toll er 79,- i avgift + 24% av varens verdi. Det ville med andre ord blitt dyrere.

Du kan være heldig å slippe toll, mens som regel blir det toll på varer som er 30,- over grensen.
 
#14
Feil, play.com har prisene i både pund og Euro, jeg er sikker på at jeg leste Euro.
Men nå så får jeg trossalt spillet om et par dager.