Utfordring til GP

Dukie

nice girl
#1
Her kan dere utfordre hverandre til et fremtidig GP som trolig vil komme slik at man kan finne ut hvem som gir mest juling. Kamper går på best av tre og vil selvfølgelig gå på storskjerm for å øke presset. *På tide å mimre/skryte noe som jeg har gjort en del ganger før* Ahh, husker 2001/02 da jeg slo Jin_ i en "seriøs" utfordring. Eneste i Norge som har gjort det. Husker jeg var så god damn nervøs med hele norges eliten av Tekken spillere bak meg. Det var tider! (Tror JINsama gjorde det i en ikke "seriøs" utfordring engang)

Jeg kan starte en ny epoke:)D) med å gjøre noe ØgleJon gjorde HVERT gameparty fra 2001-2003 = utforde meg i Kuma VS Kuma. Han har enda ikke slått meg i noen av de duellene så nå er det min tur å utfordre deg.

Duke VS ØgleJon (Kuma VS Kuma)
 
#2
Duke: Eneste grunnen til at du er den eneste i Norge som har vunnet over Jin_ i en challenge, er fordi du er den eneste som faktisk har challenge'a han.. :D
Jeg har aldri challenge'a noen, kommer heller aldri til å gjøre det.
Synes det er teit!
 
#3
Jeg har lyst til å vise SilentBob hvem som er sjefen i SSBM (1 on 1, uten items) ... hvis jeg kommer.
 

Dukie

nice girl
#4
Haha! :D Nei da, jeg husker det var en god del som faktisk utfordret han. Edit : Han utfordret meg husker jeg. Han foreslo til og med at jeg kunne få handikapp hvis jeg ville. :( Noe jeg takket nei til.

Du husker storyen fra tekkenclub.com JINsama, du utfordret INGEN men alikavel sto du igjen med 10 utfordringer på hvert gp. Forvent deg det samme greiene her. =)

Dude, kom på MSN ikveld også da. Skal bare på kinoen først og er hjemme litt før midnatt.
 

Dukie

nice girl
#5
Jeg utfordrer JINsama i VF. Lei-Fei VS homsa-som-redder-katter-Lion.
 
#6
Duke: Ja, var sånn det var.. mange som challenge'a meg på hvert GP.
Anyways, homsa-som-redder-katter?
Du skal liksom få snøballen til å rulle nå eller? Først med challenge til meg og greier.. :p
 
#7
Opprinnelig skrevet av JINsama@11.10.2005, 20.05
Duke: Eneste grunnen til at du er den eneste i Norge som har vunnet over Jin_ i en challenge, er fordi du er den eneste som faktisk har challenge'a han..  :D
Jeg har aldri challenge'a noen, kommer heller aldri til å gjøre det.
Synes det er teit!
268011​
EYY! Jeg challenga deg da... Eller spurte deg veldig pent om å få spille noen friendly matches.. Tok jo bare 1,5 år før jeg fikk det oppfylt..:p
 

EagleJin

Bear Necessity
#8
Duke: You're on, punk! :D :p
Uhm.. Hvilket spill er det snakk om? TTT eller T5?

Og en ting til, Duke... Av alle gangene har vi gjennomført utfordringen bare 2-3 ganger :p
 
#9
Okey dette er challenge of the year!!

I CHALLENGE!!!

MORRA TIL HAMDI!! aka Kuma

GO!!! MARSHALL LAW!!!!
 
#10
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@12.10.2005, 09.59
EYY! Jeg challenga deg da... Eller spurte deg veldig pent om å få spille noen friendly matches.. Tok jo bare 1,5 år før jeg fikk det oppfylt..:p
Tror du må lese posten igjen.. :p
Alle challenge'a meg, jeg challenge'a INGEN.
Du er en av alle. :D
 
#11
Jeg utfordrer Norges lover:
Nilo, Gud, Oma

Mirror-match, random bane.
Beware, jeg skal ta dere med ws+2, 4,u+3, dash, iws+4, dss f+1 :p

Wallace: Hwoarang vs Hwoarang.
Duke: Feng vs Feng

Om mer, så kommer det senere...
 
#12
Opprinnelig skrevet av Agahnim@11.10.2005, 20.06
Jeg har lyst til å vise SilentBob hvem som er sjefen i SSBM (1 on 1, uten items) ... hvis jeg kommer.
268012​
jeg er ute av trening. hvis du kommer send meg pm så jeg kan ligge i hardtrening.
har ikke rørt spillet på vel 6 måneder :rulleøyne:
 
#13
Opprinnelig skrevet av JINsama+12.10.2005, 15.24-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@12.10.2005, 09.59
EYY! Jeg challenga deg da... Eller spurte deg veldig pent om å få spille noen friendly matches.. Tok jo bare 1,5 år før jeg fikk det oppfylt..:p
Tror du må lese posten igjen.. :p
Alle challenge'a meg, jeg challenge'a INGEN.
Du er en av alle. :D
268228​
[/b]
Greit da sier jeg at jeg var trøtt 09.59.... Fortsatt glad i deg da:p lol
 
#14
Opprinnelig skrevet av SilentBob+12.10.2005, 22.15-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@11.10.2005, 20.06
Jeg har lyst til å vise SilentBob hvem som er sjefen i SSBM (1 on 1, uten items) ... hvis jeg kommer.
268012​
jeg er ute av trening. hvis du kommer send meg pm så jeg kan ligge i hardtrening.
har ikke rørt spillet på vel 6 måneder :rulleøyne:
268441​
[/b]
Samme her, men det er jo ikke akkurat et spill det er vanskelig å sette seg inni igjen.
 

oma

Village Drunk
#15
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@12.10.2005, 22.05
Jeg utfordrer Norges lawer:
Nilo, Gud, Oma

Mirror-match, random bane.
Beware, jeg skal ta dere med ws+2, 4,u+3, dash, iws+4, dss f+1 :p
(...)
268434​
så sant jeg er der så aksepterer jeg... så ingen av kampene dine i oslo, men de andre i team bergen så noen av de, og de sier du tok helt av, at du var den beste der inne...

I will meet you with hounor...

hva menes med mirror match?

jeg har forresten ingen spesifikk jeg vil "utfordre" men jeg vil være æret viss jeg får spille mot kapitalisten eaglejin, jeg har og lyst å spille mot nukleuz... ellers tar jeg på meg de kampene som blir slengt i min retning, men jeg vil ikke utfordre noen, jeg vil ikke ta munnen full...

men vi har vel fremdeles en avtale sant nilo og gud? vi skal vel ta noen kamper for å avslutte striden? men den som vinner må finne seg i å lære de som ikke vinner litt :p
 
#17
Mirror match betyr at begge bruker samme char ;)

Vel, jeg var ikke den beste i Oslo akkurat. Men desverre så spilte jeg mye bedre i casual-kampene enn i selve tourney'n. Kjente at det bare var noe galt når tourney-kampene kom..hehe. Men en ære å bli kalt det likevel :D


Edit:
Jeg utfordrer enda en i T5. Nordisk mester JINsama, do you dare? :D
Nå har jeg også en god grunn for å utfordre deg, utenom casual-kamper vi får et par av.
 

MadCow

Lokal moderator
#18
Ok, et par challeng-er til GP. Ikke akkurat i fighting games, men til fighting personer, så da legger jeg det her.

Jeg utfordrer Wallace i Donkey Konga 2 PAL (GC).
Best av tre sanger, annenhver gang på singleplayer. Den med flest poeng vinner.
Velger en sang hver og den eventuelle 3.runden blir random.

Utfordrer JINsama i vs Battle i "Billy Hatcher and the Giant Egg" (også GC).
Survival med stock lik 3.

Og så over til fightinggames.
Tekken 5:
Atilla(Paul) vs MadCow(Nina). Først til to kamper, 3 runder.
 

EagleJin

Bear Necessity
#20
oma: Ja, den tar jeg gjerne :D. Vet ikke helt om kapitalisten vil møte opp, men men.. :p
Kuma's gonna lay down the Law! Prøve i hvert fall :s

Nilo: Jaja.. Vil ikke kalle det en utfordring, men vi må få spilt casual-kamper denne gangen! Har jo bare spilt tourney mot deg de siste 3 gangene :(

Om sjansen vokser frem i alt kaoset, tar jeg på meg oppgaven å videreføre thongboybeebops oppgave: få Twelve frem i lyset :p
Vil gjerne få utfordre alle 3s-spillere!
2 chars hver. først til to kamper, 3 runderseiere pr. kamp.

Meg (Twelve/Alex) vs dere (ukjent/ukjent)