Varulv/mafia/hvafaen?!??!? SERP DG

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#1
Grunnen til litt rar trådtittel, annet enn at den er laget her på SG, er rett og slett fordi jeg vil vite et par ting, nemlig hvor mange av dere som faktisk vil være med, og hva dere vil være.


Også, til sist. Jeg har et par tanker.

I begge de forrige mafiaspillene, syntes jeg det var dritkjipt at ikke alle var med å stemte. Vet at det var mange som ikke gjorde dette av taktiske årsaker, men det er kjipt allikevel. Jeg skal ihvertfall prøve å huske og skrive ned de som ikke stemmer også.
I helgene skal jeg ikke la noe skje, med mindre folk ber om det. Det er ikke alle som kan i helgene, og det kan også ødelegge for ett av lagene hvis "den siste stemmen :penga: " ble ødelagt av at noen var på middag hos mora si liksom.

Men annet enn det? Må jo legge inn noen overraskelser og dilldall hvis man skal spille mafia/werewolf, men hvis vi skal spille the Resistance igjen, så er det jo nesten bare å starte så å si med en gang. Fordelen til The Resistance, er at hvis folk er kjappe, så går spillet kjapt.
 

demake

Seksuelt godteri
#2
Jeg er gjerne med. Jeg er fan av Resistance/Avalon fordi det går såpass kjapt og at det ikke er spillereliminering. På den andre siden så krever det at alle stemmer (noe som gikk sist bortsett fra den ene stemmen til Lodin) og vel, kanskje det går litt for kjapt? Og jeg synes vanlig Mafia var mye kjekkere enn The Thing.
Så-eh jeg veit ikke. Samma for meg egentlig.
 
#3
Jeg vil ha hva som helst, sålenge det er satt til internat norwegen, med riffen som finner på abilities basert på personlighet, stoler derimot ikke på han som gamemaster??? Er med
 

demake

Seksuelt godteri
#4
Kanskje riffen burde gjøre ferdig påskekrimmen før han starter på noe nytt.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#5
Er riffen vår Gabe?

Jeg er uansett med på dette, hva enn det blir til. Selv lener jeg litt mot varulv siden det er nytt og spennende, samtidig som en runde alminnelig mafia også hadde vært gøy nå som folk er litt rutinerte (haha nei.... men jo litt)
 

demake

Seksuelt godteri
#6
Varulv? SER JEG UT SOM BUFFY LR??!!!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#8
Stemmer for alminnelig mafia. Agra hadde noen gode ideer for roller, blir nok bra!

Foreslår også at det er begrenset mulighet for mafian å snakke sammen, f.eks at de må sette opp planen kun på natta framfor å konstant snakke i egen convo.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#9
Agreed, og døde mafian kastes ut av samtalen. Ikke at de dør da. hahah
 
#10
La oss bare si at en mulighet til å gjøre det Eivind foreslår er noe jeg lett ville gjort. Men gamemaster kan bli litt vrient.

Uansett, jeg er offisiellt med.
 
#13
Vanlig mafia satt til internat norwegen??
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#14
Jeg kan være gamemaster. Riffen kan være en collaborator kanskje? Eller... Hva hvis riffen er detektiv Riffen, og bare hjelper meg med hva de forskjellige rollene er. Egenskapene trenger jo ikke riffen å vite, mer hva de forskjellige folka er. Siden jeg blir gamemaster vil jeg bare være en npc.
Men hvis vi skal kjøre internat bor egen må folk prøve å være litt "internat norvegen charakter". Krever forresten at fetthest blir med og skriver på den jovviale måten riffen gav han.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#16
Jeg er med på dette! Vanlig mafia eller den varulvgreia, et nytt Thing-game trenger noen endringer for å fungere.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#17
Blir med om setting er Internat Norwegen

Ellers; Hva med å kjøre et eget underforum for forumspillene, for så å også samle tidligere spill der også? Våre karbonfottrykk i internettalderen
 

demake

Seksuelt godteri
#18
Vanlig Mafia á la Internat Norwegen høres bra ut. Jeg er klar.
 
#19
Er med på dette
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#20
Hvorfor jante og fetthest aldri har vært med skjønner jeg ikke, men jaja. Og riffen. Ikveld. Med civ. Så drøfter vi