Vel, får MGS: Subsistence i morgen!

#1
Vel, får MGS: Subsistence i morgen!
Er det noen flere som skal ha dette? :D
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Ser egentlig ingen grunn til det. Sikkert stilig å spille multiplayer Metal Gear, men jeg har ikke modemet og heller ikke så mye interesse for det. Annet enn det er det vel ikke så mye grunn å skaffe seg spillet hvis man allerede har orginalen? Sikkert kult å kunne flytte kameraet fritt og litt sånt dill, men jeg er ganske skuffa. Substance hadde i grunn mer substanse kan man si. :p
 
#3
Joda, det er jo forsåvidt sant. Selv har jeg også orginalen, men er så stor MGS fan at jeg kan ikke leve med meg selv hvis jeg ikke kjøper subsistence også :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Jeg har aldri fått ræva meg til å spille MGS3, så kanskje dette er unnskyldningen jeg har venta på? Må bare skaffe meg en ny PS2 først, så er jeg all set. :p
 
#5
Bare den nye kameravinkelen gjør spillet fantastisk mye bedre. I tillegg er multiplayeren ganske stilig.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#6
Altså, når det gjelder ukritisk Metal Gear-horeri, vinner vel jeg. Skulle vente på Mjau, stakk innom Spaceworld, så Metal Gear Solid: Digital Graphic Novel, og kjøpte det vel egentlig før jeg rakk å tenke over det. I ettertid har jeg selvsagt rasjonalisert kjøpet til døde, men faktum er at det faktisk er et ganske spennende prosjekt. Bortsett fra den "subgamen" med "Memory VR Simulation Flashback Unlocking Connect-The-Dots"-helvete. Altså, froskene i MGS3 er ingenting imot dette pisset. Kojima tar det tydeligvis som en fornærmelse dersom noen får 100% på noen av hans spill.
 
#7
Vel, jeg dreit meg ut. stakk på musikkverket på onsdag, og hørte når de skulle få inn og karen sa at de venta det på fredag. jeg drar dit i dag, og dem hadde uheldigvis ikke fått det inn..
bummer ass..
 

Lodin

Der Waaaah
#8
SITAT(CyberK @ 06.10.06, 13.35) 26728
Altså, når det gjelder ukritisk Metal Gear-horeri, vinner vel jeg. Skulle vente på Mjau, stakk innom Spaceworld, så Metal Gear Solid: Digital Graphic Novel, og kjøpte det vel egentlig før jeg rakk å tenke over det. I ettertid har jeg selvsagt rasjonalisert kjøpet til døde, men faktum er at det faktisk er et ganske spennende prosjekt. Bortsett fra den "subgamen" med "Memory VR Simulation Flashback Unlocking Connect-The-Dots"-helvete. Altså, froskene i MGS3 er ingenting imot dette pisset. Kojima tar det tydeligvis som en fornærmelse dersom noen får 100% på noen av hans spill.
[/b]
Er ikke det bare en PSP utgave av den ekstremt ræva tegneserien IDW ga ut for en stund tilbake? Herre snute så dårlig den er tegna! <_<
 
#9
Jeg holft faktisk på å kjøpe den graphich novel greia. Er glad jeg ikke gjorde. Er fan av MGS, men ikke så stor fan.

Til topic: Noen som vet om Subsistence kommer til xbox eller xbox 360? Hvis ikke kjøper jeg det i løpet av uka til PS2 :elsk:
 
#10
SITAT(Lodin @ 06.10.06, 18.24) 26798
Er ikke det bare en PSP utgave av den ekstremt ræva tegneserien IDW ga ut for en stund tilbake? Herre snute så dårlig den er tegna! <_<
[/b]
Det er Ashley Wood som har tegnet rutene for PSP-utgaven, ja. :p
 
#11
Iom at MGS3 var nærmest uspillbart (løp to meter, trykk ned R- eller L1 for å gå til førstepersonperspektiv for å kunne se om det faktisk er noen der eller ikke, for så å løpe to meter til og repetere prosessen) sammenlignet med andre moderne "gjemme-seg-spill", skulle det bare mangle at denne utgaven er bedre. Perspektivet som er brukt i tidligere MGS-spill er ubrukelig uten en radar, og tilogmed da er det underlegent sammenlignet med full kamerakontroll som f.eks. Splinter Cell alltid har hatt.
 

Lodin

Der Waaaah
#12
"Christ Fisher, that's the third time you've set off an alarm! I'm pulling the plug on this mission so now you have to spend another 2 hours doing it all over again."

Gøøøy!
 
#13
Vel, for å update, gode, gamle eb hooka meg opp, så jeg fikk det i dag alikevel! online modusen er mye bedre enn forventet, anbefales å kjøpe kun for det!
 
#14
SITAT(Alex @ 07.10.06, 02.47) 26875
Iom at MGS3 var nærmest uspillbart (løp to meter, trykk ned R- eller L1 for å gå til førstepersonperspektiv for å kunne se om det faktisk er noen der eller ikke, for så å løpe to meter til og repetere prosessen) sammenlignet med andre moderne "gjemme-seg-spill", skulle det bare mangle at denne utgaven er bedre. Perspektivet som er brukt i tidligere MGS-spill er ubrukelig uten en radar, og tilogmed da er det underlegent sammenlignet med full kamerakontroll som f.eks. Splinter Cell alltid har hatt.
[/b]
Bomben er på vei med posten ^_^
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#15
Lodin: Det er den serien det er snakk om, men nå er den sånn halveis animert med en del nye tegninger og lyd. Det blir på nivå med en helt streit animé, og dessuten synes jeg stilen hans ikke er så fæl. Men det er jo snakk om personlig smak. (Og ukritisk fanboyisme)