S sloux Medlem 28 Feb 2008 #1 28 Feb 2008 #1 Ønsker Vice city stories til psp. Nevn en pris du vil ha det for.
S sloux Medlem 28 Feb 2008 #2 28 Feb 2008 #2 Kjøper minnekort på ebay noen som har vice city stories?
S sloux Medlem 9 Mar 2008 #6 9 Mar 2008 #6 myztical skrev: skal du nedgradere pspn din? Klikk for å utvide... Hvordan det? jeg er ikke villig til å betale 200 kr for noe jeg kan gjøre selv
myztical skrev: skal du nedgradere pspn din? Klikk for å utvide... Hvordan det? jeg er ikke villig til å betale 200 kr for noe jeg kan gjøre selv
M myztical Medlem 9 Mar 2008 #7 9 Mar 2008 #7 sa ikke at jeg skulle gjøre det for deg jeg... bare lurte på om du skulle det.... Men du tar den tonen så gidder jeg ikke selge deg noe av det du spør om...
sa ikke at jeg skulle gjøre det for deg jeg... bare lurte på om du skulle det.... Men du tar den tonen så gidder jeg ikke selge deg noe av det du spør om...
S sloux Medlem 9 Mar 2008 #8 9 Mar 2008 #8 myztical skrev: sa ikke at jeg skulle gjøre det for deg jeg... bare lurte på om du skulle det.... Men du tar den tonen så gidder jeg ikke selge deg noe av det du spør om... Klikk for å utvide... Neivell men jeg er sikker på det var det du skulle frem til.
myztical skrev: sa ikke at jeg skulle gjøre det for deg jeg... bare lurte på om du skulle det.... Men du tar den tonen så gidder jeg ikke selge deg noe av det du spør om... Klikk for å utvide... Neivell men jeg er sikker på det var det du skulle frem til.
Houseman Filmnerden Medlem av ledelsen 9 Mar 2008 #9 9 Mar 2008 #9 Det er i hvert fall ikke noe å krangle om. Nok utenomsnakk for en stund.