Viewtiful Joe

#1
Hei.
Jeg tenkter på å kjøpe et nytt spill til
min elskede Gamecube men jeg står fast mellom to
spill. Her er Listen-

-Viewtiful Joe
-Metal Gear Solid Twin Snakes


Står godt fast ved VJ men er fremdeles usikker.
Jeg har rundet MGS på PSX så jeg kjøper ikke spillet
for å få med meg historien, jeg vil vel mest se remaken.

Men VJ gir meg liksom noe jeg har lett etter lenge.
Rask action som er lett å styre, men vanskelig mestre(takk PP).
For de som ikke veit hva Viewtiful Joe er så se under:



Her er en link.
 
#2
Gå for VJ! Det er en av 2003 best spill. Kall det gjerne nyskapende-"retro-style" (uff, nå hørtes jeg litt ut som en Wolla Schpa pakstaner som går på BI)
 
#3
For meg så var Viewtiful Joe latterlig kjedelig, hjelper ikke hvor nyskapende det er da. Runda det en gang, og jeg rørte det ikke igjen før jeg solgte det.

Gå for Twin Snakes.
 
#4
Enig med Thagen. Viewtiful Joe var oppskrytt. Jeg rundet det første dagen. Var ikke så genialt bra. Man blir lei rimelig fort. Kjøp heller noe annet.
 
#5
Det er liten eller ingen tvil om hvilket spill du burde velge. Personlig har jeg begge spillene og har også runnet dem begge. Viewtifull Joe er et artig og nyskapende spill man kan ta frem å spille litt når som helst ... inntil man har runnet det. Som thagen nevnte, er det ikke noe særlig aktuelt etter man har runnet spillet. Metal Gear Twin Snakes, derimot, er etter min mening tidenes Metal Gear spill. Det kan ikke beskrives med ord hvor bra dette spillet er. Det må bare kjøpes! Når det er sagt er begge de nevnte spillene MUST for alle GameCube owners ... Syntes det er rart du ikke allerede har begge spillene, men men.
 
#7
Opprinnelig skrevet av pojo@05.04.2004, 16.31
jeg hadde kjøpt MGS og skaffet meg VJ litt senere til sommergave :laugh:
Er det ikke lurere da å kjøpe VJ nå og så vente til MGS blir billigere?
 
#9
Har ikke du Freeloader, Alucard?

Få lånt kredittkort av mor eller far, eller få noen til å bestille begge spillene fra DVDBoxOffice for deg. Du må nok vente et par uker da før du har dem, men da får du begge til under 600 NOK (men husk, de må bestilles hver for seg - ikke samlet).
:D

Men skal du velge en av dem, så tenk litt på hva slags type spill du vil ha. 2D Side-Scrolling Beat 'Em Up eller Third-Person Stealth Action-Adventure? Det er to helt forskjellige spill. Vil du spille hele tiden, eller kan du tenke deg et spill der ca. 30% (eller noe) er film?

Begge er jo egentlig ganske korte, så da kan du kanskje tenke litt på hvem av dem du kunne tenkt deg å spille om igjen? Hva vil du mestre? Vil du helst prøve å få "Viewtiful" på alle banene på Viewtiful Joe, eller vil du samle alle Dog Tags i MGS: The Twin Snakes?

Begge er uten tvil verdt å eie. Men skal du kun ha et av dem akkurat nå, så bør du velge utifra sjanger. For begge er kvalitetsspill.
 
#10
Få lånt kredittkort av mor eller far, eller få noen til å bestille begge spillene fra DVDBoxOffice for deg. Du må nok vente et par uker da før du har dem, men da får du begge til under 600 NOK (men husk, de må bestilles hver for seg - ikke samlet).

Trodde du viste at moren og faren min er helt imot det.
Jeg hadde gjort det uten tvil om jeg kunne..
Men du gjør det jo hele tiden, kan du ikke kjøpe for meg?

<_< :yawn: :shifty: