vil det komme et super mario spill etter galaxy 2?

• Trådstarter Deleted member 3442
  • Startdato
D

Deleted member 3442

Gjest
hei. lurer på om det vil komme enda et super mario spil? super mario galaxy, super mario galaxy 2, hva etter det?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Sorry, SMG2 er nok det aller siste spillet, ihvertfall fra Nintendo. Sony har kjøpt Mario og alle rettighetene til franchisen.

D

Deleted member 3442

Gjest
så det vil si at hvis det kommer et nytt super mario spill så kommer det til ps3!? siden det er ''Sony''

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jepp. De prøver vel å rette seg inn mot et mer voksent publikum og det blir garantert i 3D, med Move-dillet til følge.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Nei, de skal faktisk legge ned franchisen. Kotaku kjører en artikkel om at Sony har kjøpt opp Mario ene og alene for å begrave Nintendos viktigste maskot og sikre sterkere markedsandeler med deres nye maskot "The little fat Italian plumber".

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, dette var nok det siste Mario-spillet. The Little Fat Italian Plumber skal være mer macho og edgy enn Mario, rapporteres det. Ryktene går om at det første spillet blir en tredjepersons coverskyter hvor TLFIP og resten av Echo Unit må slå tilbake en utenomjordisk rase kalt "bowserne" som invaderer Jorda. Concept art:

Her har vi da vår venn rørleggeren uten navn og hans eksprostituerte medhjelper Lexi "Peachy" Peachington. Ser bra ut, jeg gleder meg. På tide å få inn litt mer ordentlig gameplay i Mario-serien istedenfor alt dette barnslige tullet de har dilla med hittil. Vi ser også noen subtile hint på tegningen: Rørleggeren har en "M" på brystet, som kanskje er et hint om hva navnet hans er. Ryktene på nettet vil ha det til at han heter Max.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Disse spørsmålstegn-tæggene overalt må vel være et hint om en veldig dystopisk virkelighetsskildring, hvor ingen har svaret på godt og ondt?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Martin: Der tror jeg du har helt rett!

Ryktene vil også ha det til at det er slutt på hopping; nå aktiverer du blokker, fjerner hindringer og healer teammates på samme måte som du løser alle andre problemer: Ved å skyte dem. Kulene har IntelliAct-Tech(TM) som er en kunstig intelligens som tilpasser effekten etter hva du skyter på. I alpha-versjonen av spillet kan du skyte vekk klærne til Peachy slik at hun til slutt står der i bare stringen, håper de beholder det i det ferdige spillet. ^^

Åhhhh jeg digger dette! Spesielt Peachy-greia, skyte vekk klærne hennes liksom. Sprøtt men bra.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Sony har allerede lekket concept art med Yoshi, og vi kan se at det skal bli satt i en realistisk verden med biler og lignende. Kan regne med at Donkey Kong får en cameo siden det skal være i jungelen.