vilk selge/bytte ngc og gba spill

Status
Stengt for ytterligere svar.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg er keen på å selge eller bytte

metroid prime til ngc
starfox adventures også til ngc
Og Final Fantasy tacticxs til gba

liker rollespill...

veldig lyst på skies of arcadia f.eks

Tja hva skal jeg si... Jeg er ikke noen RPG ekspert, men LUNAR Legend er et turbasert RPG, med kjempegod GBA grafikk, flotte lydeffekter og en fin historie. Det er ganske langt ja.

Jeg er, som sagt, ingen RPG ekspert, men jeg personllig mener det har gjenspillingsverdi.

172 (altså 150 + porto) for Metroid Prime? Er kun interessert hvis spillet er originalt, ikke Players Choice.

Opprinnelig skrevet av Alice@01.06.2004, 19.09
Jeg vil gjerne bytte et veldig flott rollespill på GBA kalt LUNAR Legend. Utrolig bra, med overraskende god grafikk. Da imot Final Fantasy Tactics.

Interessert?

MSN: zuper_ztian@hotmail.com
Vil du bytte det mot broken sword GBA.............? so også har veldi bra GBA grafikk og fin historie!!

Grønn Zebra

både starfox og metroid prime er players choice tror også at metroid prime har tysk covere er på tysk (spillet er selvfølgelig på engelsk)

Vet at FFTa er ganske populært så vil se hva jeg kan få for det...
men jeg er fortsatt ganske interresert i Lunar Legends!

Alle spillene er i veldig god stand...

:kul:

Jeg er fortsatt interessert i en byttehandel mot LUNAR: Legends! Jeg har selvfølgelig med cover og manual, og det antar jeg du har med FFTA og?

Grønn Zebra

Jeg spiller desverre bare Nintendo konsoller, s[ jeg bytter bare i gba eller gc spill...

Sorry sjakalen!

Men har du noen andre spill Alice?? vil bare vite om det er noe som frister mer...

forresten s[ er FFTa helt inntakt!!!

Grønn Zebra

Alice du bor i asker ikke sant???

saa det blir ihvertfall ikke noe stress aa faa bytta!!!!

Men er det greit om jeg eventuelt kan bytte det tilbake hvis jeg er misfornoyd????
Tactics er jo et sykt bra spill...

Hvis jeg ikke tar helt feil g[r broren din paa Asker vgs. saa vi kan bytte gjennom ham...(?)

Grønn Zebra

Jeg skal ikke paa skolen f0r paa tirsdag... men jeg kan ta det med da og bytte det med Sindre...

Skal forresten til Fredrik tror Sindre er der... o)

jippi jeg gleder meg!!!

Status
Stengt for ytterligere svar.