Virtua Fighter 5 (Ps3, X360)

Dukie

nice girl
Kort og godt, dette er det ENESTE spillet som kan få meg til å kutte ut hardcore WOW, så jeg ser veldig fram til det. Håper det kommer på 360 i og med at jeg ikke er helt begeistret for ps3 for tiden.

Gutti skulle vist få det neste uke eller der igjen, så lucky guys sier jeg.

Kort og godt, dette er det ENESTE spillet som kan få meg til å kutte ut hardcore WOW, så jeg ser veldig fram til det. Håper det kommer på 360 i og med at jeg ikke er helt begeistret for ps3 for tiden.

[/b]
Duke det sier du alltid det, men du har blitt en WOW hore, du har falt, og du fortsette å falle. Jeg derimot skal hevde meg i dette spillet. Har ikke vært så stor fan av VF, men denne skal jeg teste.

SITAT(Duke @ 06.02.07, 19.26) 50880

[/b]
Finnes det noen gode arcade-sticker til XBox 360 for tiden da? Play-Asia har hatt en Dead or Alive 4-sticke fra Hori, men den er utsolgt. Utover det har de ikke noen alternativer, men det er vel kanskje mulig å kjøpe en kabel som gjør det mulig å bruke en annen sticke.

Hvis dette kommer på XBox 360 før sommeren (og det ikke er helt umulig å få fatt på en arcade-sticke til XBox 360), så kan jeg i hvert fall drøye med PlayStation 3 til høsten.

Hva angår Virtua Fighter-serien, så har jeg ikke engasjert meg så veldig. Jeg spilte noe Virtua Fighter 3tb, og noe Virtua Fighter 4 og Virtua Fighter 4: Evolution, men satte meg aldri skikkelig inn i det. Prøvde meg frem med Leon, men ble aldri spesielt god, men det kunne vært artig å starte igjen nå som Virtua Fighter 5 kommer / er lansert.

har hatt spillet i ett par dager nå.
det er ett godt spill, men ikke mye nytt.

Virtua fighter 4 Evo + Utrolig fin grafikk + Høyere hastighet og att det er enklere og komme seg inn i enn de andre... kan ha mye med hastigheten og gjøre = VF5.

Verdt penga mine:)

Venter på Virtua Fighter 5 fra VG+, og regner med å ha det om 4-5 dager, men lurer på hvilken sticke folk vil anbefale. Per dags dato har jeg Namco Arcade Stick til PS/PS2, og Hori Arcade Stick "Soul Calibur II Edition" til GameCube, og er egentlig godt fornøyd med begge variantene. Nå har jeg aldri brukt noen av disse stickene så fryktelig mye, så noen super greie trenger jeg ikke. Det står med andre ord mellom følgende 2 varianter:
- Virtua Stick High Grade
- HORI Real Arcade Pro Stick 3

Prisforskjellen er ikke mer enn US $10, så det betyr ikke allverdens. Kanskje er prisforskjellen slik fordi Hori-varianten har 2 ekstra hoved-knapper? Planen er uansett å bruke sticken til Virtua Fighter 5, og kanskje ved en senere anledning et Soul Calibur- og/eller et Street Fighter-spill når det eventuelt kommer, og da regner jeg med at det holder med 6 hoved-knapper. Når det er sagt, er jeg ute etter å velge den beste av de to, og håper noen med bedre erfaring fra arcade sticker der ute kan komme med en anbefaling. Hvilken type ville dere valgt?

fantastisk spill. jeg er solgt.

hadde ikke fått med meg at motspillerene dine i vf quest og arcade er spillere basert på virkelige turneringsfolk fra ekte spillehaller. så plutselig ChiefGutti med signatur norwegian champ, tenkte bare hva fan. moro. litt digg og grise han hehe. chief er du her fortsatt?

er det noen turneringer i landet etterhvert?

EagleJin

Bear Necessity