Virtua Fighter [ARC, Saturn, DC, PS2]

EagleJin

Bear Necessity
#21
Spilte vf mot pkg_inc, H (som må regge seg ;)) og Hawk noen timer i dag, og jeg synes vi har gjort framskritt siden sist vi spilte. I hvertfall pkg og H viste at de har set-ups som skader. Hawk påstår at han ikke tenker på set-ups, men bare spiller på refleks (noe jeg tror han gjør også, ut i fra hvordan han spiller alle andre fightespill vi har spilt sammen).

Er kult når alle bruker forskjellige strategier (selv om de ikke er planlagte), og klarer å variere spillet i større grad enn før. Også kuli å se naganuke som spretter fram innimellom.

H er slitsom å spille mot (positivt ment). Hans Aoi er en reversalmaskin, og har noen guffne set-ups som lett gjør stor skade!

pkgs Vanessa er kort sagt en plage (positivt ment her også), og ender stadig i en "brekk et av motstanderens bein"-posisjon. Tipper at av ca 20 kamper gikk 16 til pkg.

Spilte ikke mot Hawk i dag, men vi hadde vår tørn i går. Fikk nok Kage-bank da :p

Hawk, pkg, H: Nice going! ;)
 
#22
That goes for you as well Hyulvinji.
Var bra spilt av pkg_inc og H i dag hvertfall. Sannsynligvis Hyulvinji og.


Trenger å lære meg litt mer med de jeg spiller mest med. Er ikke akkurat hyper i spillet, men god nok vil jeg anta (i forhold til lengden jeg har spilt..)...
 
#23
Nuja, jeg syntes det var jevnt, jeg da. Det er klart at noen flauser ble set jo (hvorav jeg sto for de fleste), men jeg synes vi fikk til mange gode kamper, med TEs og plenty av yomi! Spilte ikke mot Henrik, men han hadde faktisk ikke spilt noe mer siden sist. Men etter sommeren tenker jeg han skal få litt av hvert å prøve seg mot....

Tenker alvorlig med å prøve meg skikkelig med Shun, lære litt framestats og slikt. Dessuten er vel jeg den norske representanten for "karakterer som ikke blir spilt ellers" i Norge, så da er jo han neste på listen :p

Men angående kampene: dere spilte jo som bare det! Skjønner ikke hva dere klager over :blunk: Bare så ingen tror jeg er noe god, så spilte vi faktisk ganske jevnt... Dessuten så er det bare noen få ting de ikke klarte å fikse som jeg tjente grovt på (*host*low throw*host*). Jaja, skal bli spennede å møte de "proffe". Ja, angående det; Duke, du som har spilt mot dem før, noen ting vi andre burde trene på spesielt (mot deg òg forresten). Takker
 

EagleJin

Bear Necessity
#24
Hehehe. Du har vel rett, pkg. Vi hadde ganske mange gode kamper, men alle kastene dine begynte å bli plagsomme, spesielt med Shun og enkelte "fram og tilbake"-kast med Vanessa :p
*Gå og trene TE, og spesielt Low TE*

Anyway.. Har planer om å trene en del i sommer med Akira (få inn modified-teknikkene fra 2p-siden...), og skal også se mer på Brads muligheter. Han ligner på en avansert Steve Fox :p

Jaja, skal bli spennede å møte de "proffe"
Ikke lenge igjen nå..

Lenge leve U+p :svette:
 
#25
Ja, angående det; Duke, du som har spilt mot dem før, noen ting vi andre burde trene på spesielt (mot deg òg forresten). Takker
Vel, mot Oggy så anbefaler jeg dere å spille aggresivt til de grader, ikke la de få spillerom. Og tren på multinaganuke, sidestepp og trowescape samtidig.
Ellers er dere fuckt.
 

EagleJin

Bear Necessity
#26
Lurer på hvordan jeg skal få spilt aggresivt mot en Lau med Goh.. Kommer til å bli pes 8k :p

Skal ta opp Lau til session, og prøve å dra inn noe mer enn bare pppppppppppppppk og ff+p+k. Har heldigvis noen vids med Lau her.

Må si det virkelig begynner å bli kult å spille nå. Både Hawk og jeg drar i gang naganuke for tida (+ litt småutnyttelse av visse bugs...)

Rankingen til Goh står stille for øyeblikket. Har faktisk ikke spilt noe quest de siste 200 kampene. Bare spilt mot Hawk. Trenger ny insp, og den kommer vel om 10 dager :D
 
#27
Kommer til å bli digg når dagen kommer nå. Har fått spilt mye i det siste (i forhold til før... :D)

Håper jeg har en slags ny teknikk og spillemåte som pkg_inc ikke har sett (vi har jo spilt litt mot hverandre for ikke så lenge siden..), resten har nesten garantert ikke sett noen taktikker eller videre grunnet at sist vi spilte eide jeg ingen ting. Eller jo, jeg eide pad. Tror ikke jeg hadde stick'e da..men hvertfall..ny og gammel challenge blir kult.

Begynner å huske på naganuke, så det er framskritt :D