Virtua Fighter EVO Gathering

Dukie

nice girl
Yes, den 9-11 juli sparker vi løs med masse Virtua Fighter gaming.
To dager i strekk så har du muligheten til å teste dine skills mot de beste og mot nye som stadig kommer. Alle er velkommen til å være med, men grunnet høy leie av lokalet så må vi gjøre det slikt at alle som skal være med må betale en viss inngangssum; dette for å dekke leie av lokalet, jo flere som kommer jo billigere blir det. Når du har betalt så er det bare å game VF hele to dager i strekk.
Det kommer også masse spillere fra Sverige, mange av dem har jeg spilt mot før
i tidligere gatherings. La oss ta Oggy som et eksempel, født i Japan og var en pro VF spiller fram til VF2, da flyttet han til Sverige. Denne gutten har spilt VF i hele ti år!!! Så når får dere sjansen til å denge en Japaner med 10 års VF erfaring.

Noe dere lurer på? Bare post det inn her, samt om dere er interesserte. Norge må igjen bevise at vi er de beste i Skandinavia. :D

Stedet er Oslo -- Kongensgate 16

Spillere som kommer. (Spørsmåltegn er usikre)

Team Norge
Shadar?
Lurtz?
ILiuz
Raider
Netrom
Gutti
Duke
JIN
Rat
Eaglejin
Hawk
PK
Wallace

Team Sverige
Kiwe
Fluddy
Myst
Schmolz
Nybec
Lau.VF (Oggy)
Lion
Sebb

Team Danmark
3of19

EagleJin

Bear Necessity
Gleder meg veldig til dette! Har blitt mye Tekkenspilling i det siste, men fra nå av blir det mye VF :D. Jeg nekter å gå derfra uten i hvertfall èn seier i lomma...

Har tatt noen bilder av stedet, og om det er interesset for å se dem kan de finnes her.

(Duke: du må redigere innlegget ditt.. står feil nick ;))

Blir kult å ha no VF-saker (ikke bare sånn helt privat). Gleder meg til det begynner.

Tror jeg kanskje holder meg til å si at jeg ikke går fra stedet før jeg har lært no mer i VF ;)

Duke: To nick som er feil..dårlig jobba :D

Dukie

nice girl
Jeg nenkter å skifte på de to nickene! Et nick skal binde deg resten av livet.

Buhu! :(
:p
Vel, for meg er det bare fint om du setter "Red" foran..så det blir det ordentlige nicket..hehe. Hyulvinji er noe annet ;)

EagleJin

Bear Necessity
Ingen påmelding. Kommer du, betaler du. Så enkelt :)

12 dager og 7 timer til spillforberedelsene starter... :D

EagleJin

Bear Necessity
*Bow to KiwE* ;)

9 dager og 11 timer og 55 minutter igjen til Hawk og jeg står utenfor døra med sekker med utstyr. Gleder meg vilt nå, og spesielt til å se Hawks Sarah få deng :p. Har kommet til den konklusjonen (igjen) at Sarah skulle vært et helt annet sted enn VF, nemlig dyreparken sammen med andre flamingoer...

haha! Den var faktisk morsom.

Skulle bare ønske at VF hadde noe som Tekken har: Flamingo sidestep :D. Og de skulle vært like nyttige som i TTT :p

Vel, da har de som har lest her funnet ut at jeg har trent med Sarah litt i det siste. Hadde håpet på at hu skulle bli en surprise-character, men siden Hy-ulven nevnte det, så får det vel bare være slik... *k+g, p+g (from flamingo) på Huylvinji* :p

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg kan nå informere om at det er større sannsynelighet for at jeg kommer enn at jeg ikke kommer :p

Håper å få vært med :D

Mine ferdigheter er like rustne som en gammal holke som har ligget 50 år i saltvann, men det får gå.

Det blir bra!

Og, gjør nesten garantert vondt å bli truffet av en rusten holke også ;)

EagleJin

Bear Necessity
Ahh..ikke lenge igjen nå. Gleder meg ekstremt sykt mye.

Til de som møter opp: KoIB will be there... :kul: :p

Det er fortsatt mulig å komme for de som vil det. Vi er tyve stykker som gamer som faen og har det jævlig moro. Det er idag den virkelig moroa begynner.

Adressen er som alltid: Kongensgaten 16. Like ved Spiderman Oslo.

Ekstrem digg helg. Kom mye høyere enn forventningene jeg hadde fra før.

Turneringene var kule, spesielt Norge vs Sverige.