[Ønskes kjøpt] Vurderer å kjøpe PS vita!

#2
Hei!

Ja! Jeg selger min PS vita! En som deg har jeg ventet lenge på!
Kjøpte maskinen i 2012 og har alltid tatt godt vare på den.
Dette er Wi-fi utgaven uten 3G.

Spill som følger med (oppsatt etter kjøpsrekkefølge):
* Uncharted - Golden Abyss
* Gravity Rush
* Little Big Planet
* Assasins Creed III - Liberation
* Final Fantasy X/X-2

Diverse:
- Offisiell PS VITA Travel bag følger med
- Lader
- 8 GB minnekort (ferdig installert inni maskinen)
- E-post med garantibevis fra game.no (reklamasjon inntil 5 år)

PRIS:
Maskin m/minnekort og travel KIT anslås til en verdi av 1 000,-
Spillene setter vi til 100,- per stk = 500,-
Totalt sammenlagt 1 500,-

Kan hentes i Oslo med cash i hånda.

Som du ser på bildet har jeg masse spenn fra før, så selger kun fordi du etterspør \o/
Andre kjøpere kan også melde sin interesse, men anderwin har dibs.

 
Sist redigert:
#4
Hei! Endte du opp med å kjøpe Vitaen, @anderwin? Jeg mener såklart ikke å stjele tråden din, men jeg er muligens interessert om du av en eller annen grunn ikke gjennomførte kjøpet.
 
#5
anderwin meldte dessverre "last minute pass" grunnet uforutsett sykdom. Kjipe greier, men sånt kan skje :penga:
Vi ble enige om å forsøke på nytt førstkommende helg. Har sendt han PM, så hvis jeg ikke får noe svar innen lørdag, så er det freeforall. Stay tuned lemenhatt :yoshi:
 
#8
Ai, det der ser absolutt ut som en god plan b. Går nok for chump sin om det blir mulig, også fordi jeg allerede kunne tenkt meg flere av spillene han har. Hvis ikke var det fler spill i den pakka jeg også kunne tenkt meg å tafse på. Tusen takk for tips, det settes pris på! :)
 
#9
Hei igjen!
Det er den gamle Vita'en det er snakk om, old school style :)
@anderwin forhandlet seg ned til 1 300 kroner, slik at du skal få pakken for samme pris dersom han ikke gir lyd fra seg.
 
#11
Da var lørdagen kommet og fortsatt ikke et pip fra @anderwin, you snooze you lose :qq:
Med mindre han ble skikkelig skikkelig sjuk og ikke klarte å komme seg opp, da kondolerer jeg.
Likevel, the show must go on!

Gratulerer lemenhatt, du har rykket opp en plass høyere på Vita hierarki pyramiden.
Ingen årsak vedrørende forhandlingene, ærlighet varer lengst.
Sender deg en PM med praktisk informasjon ;)
 
#13
Jeg sendte deg en pm. Jeg ble alvorlig syk, havnet på legevakten så du har sett jeg ikke har vært på før nå. Er sykemeldt ut denne uken og denne uken som.kommer. Faen hvis den er solgt. :-/
 
#14
Auda! Det var jo ikke noe hyggelig. Vi hadde vel nærmet oss en avtale for gjennomføring av kjøpet, men jeg kan ikke med god samvittighet stikke av med den selv om chump fortsatt hadde ønsket å gjennomføre. Er du sykemeldt i to uker har du uansett mye mer bruk for den enn jeg har :) God bedring!
 
#15
Vel vel vel, litt av et drama som har oppstått her. Et drama der jeg spiller både jury, dommer og bøddel.
Som jeg ser det, finnes det kun en rettferdig beslutningen som kan tas her og nå.
Nemlig å henlegge salget og beholde Vitaen selv....*dun dun duuuuun!* :mysensibilities:

Kødder, skal ikke være så kjip.
Det var nobelt gjort av @lemenhatt å klatre ned fra pyramiden, hatten av for deg :)
Etter ny avtale med @anderwin forsøker vi igjen.
Jeg er dessverre ikke så keen på å sende per post grunnet flere årsaker.

Nye betingelser for "second chance":
- Salget må gjennomføres innen neste uke, mandag til fredag (fra helgen er jeg bortreist)
- Varen vil ikke sendes (fordi selger sier så).
- Møtested enten Oslo S etter kl. 16:00 eller Grünerløkka etter 21:00 (avtales nærmere).

Dersom @anderwin ikke innfrir disse betingelsene kan @lemenhatt komme tilbake på banen med god samvittighet.
Det er også mulig å sende en stedfortreder, hvis forholdene krever dette.

Betingelsene er ufravikelige, så hvis du allerede nå ser at dette ikke lar seg gjennomføre - Speak up :ninja: