Wario: Master of Disguise [DS]

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen

Wario er snart ute med sitt første action-eventyr på DS, og tjukkasen vil som vanlig måtte skifte form for å komme seg videre gjennom spillet.

I motsetning til de forrige spillene skal man ikke la seg skade av fiendene for å transformere seg. Wario har nemlig tæsja en tryllestav fra en gammel magiker, og det er denne du bruker for å transformere Wario, ved å tegne det riktige symbolet over han.

Spillet kontrolleres mye ala Kirby: Power Paintbrush, men siden Wario har ben i dette spillet bruker du D-paden for å styre han, men stylusen til å manipulere han og fiendene (i Thief-drakten er det bare å poke han en gang, så gjør han sitt klassiske stormende albue-angrep).

Spillet kan importeres fra USA fra 5. mars, EU-dato vites ikke ennå.

BRØL!

(info stjelt fra 1UPs preview av spillet)

Novastrum

Feminist-elitist
Ser kult ut, men er litt skeptisk, siden Nintendos suzaku-avdeling ikke har produsert noen spill enda. Men, kan bli bra.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har såvidt testa den japanske versjonen, og jeg ble ikke helt overbevist. Den inspirerte galskapen fra Wario Land 4 er så godt som borte, og stemningen i spillet er altfor sukkersøt til at det passa med Wario, følte jeg. Det kan dog godt hende at jeg har spilt det for lite (har bare fått de to første kostymene), så jeg får teste det litt mer før jeg bestemmer meg. :p

Når det er sagt, så er kontrollsystemet skikkelig bra. Med astronautdrakta får man litt Abuse-takter, siden man peker med pennen for å få Wario til å skyte. :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Edge gav også ut en firer. Det sier kanskje også litt at siden jeg skrev det forrige innlegget mitt, har jeg ikke rørt spillet i det hele tatt. Meh.