[PC] Wasteland 2 blir også sparkstarta gitt.

Lodin

Der Waaaah
#1


Wasteland er relativt ukjent for de fleste av oss. Det var et innoverende RPG som kom it i 1988, litt for tidlig vil noen si. Oppfølgeren kunne ikke bruke det navnet så den ble hetende Fallout og resten er historie. Nå har Brian Fargo og flere andre som har vært innvolvert i disse spillene gått sammen om en Tim Schafer og drar igang en Kickstarter. De trenger en million dollars for å realisere drømmen, men Fargo selv har så stor tro på det at han er villig til å spøtte i 100k selv om det trengs.
Ihvertfall er planen da å mekke et old school top down turbasert RPG. Backere får tilgang på et forum hvor man kan gi input og alt sånn der så fansen skal være med å designe. Sjangsen for at man får en hund som heter Biskekjøtt er derfor naturligvis ganske stor.
Jeg har ihvertfall tenkt å døtte 50 dollars i dette siden man får svær eske med diger manual og stoffkart da. :p
DERP

E: FFFFFFFFFFFFFFFFFFFfffffffffffff dukka opp en tråd mens jeg skrev dette.
 
#3
Er vel strengt talt ikke en serie før minst én oppfølger har blitt laga... men jo, Wasteland er visstnok en kultklassiker. Har aldri spillt det selv, og er veldig nysgjerrig på akkurat hva som gjør dette spillet så unikt og fantastisk at det er verdig en oppfølger så mange år etterpå. Sånn bortsett fra at det er laget av Brian Fargo da.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#4
Lodin: FAQ'en sier at du må ut med 15$ ekstra for internasjonal frakt av ting, bare så du vet det. Kjipt å putte inn 50 amerikaspenn og få like mye igjen for det som om du hadde spandert 30.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Allerede ligger de på 507,766 dollars. Løftet om at jo mer de går over budsjettet jo større kommer spillverdenen til å bli kommer til å betyr at dette spillet blir større enn Daggerfall. =D
 
#8
...og der fikk de pengene mine. Går for 65 dollar så jeg kan få den bonusen der.
 

demake

Seksuelt godteri
#10