Welcome to R-G-M

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Siden det er så mye " :elsk: " blandt alle innen fighting miljøet, så skal vi føre inn resultater av alle Grudge Matchs her.

Hvordan finner vi en GRUDGE MATCH?

MadCow og jeg er experter på det, vi ser etter øyne som brenner etter å knuse motstanderen, vi ser etter "true fighting spirit!"

Skal dere diskutere noen av Grudge matchene/challenge noen på forumet, så gjør det her

Alle Grudge Matcher blir tatt opp, og lastet opp.



Let's Get It On! :realmad:

----------------------------------------------------------------------------------------------------


<strike>RBN #7 Grudge Match
Game: 3s
Champion: Robbie3s
Challenger: Nilo
</strike>
Denne kampen ble desverre avlyst,
Robbie = SF Gud som ikke trenger møte opp for å vinne, haha
[/b]
Kamp Resultat: WalkOver
----------------------------------------------------------------------------------------------------


----------------------------------------------------------------------------------------------------

RBN #7 Grudge Match
Game: Tekken5
Challenger: JINsama
Challenger: Hugs


Det som ble sagt før kampstart:

Jinsama: Jeg skal vinne[/b]
Hugs: Jeg skal ikke la han puste!!!![/b]
Kamp Resultat: JINsama vant, da fikk han puste alikvel, faktisk så fikk han puste veldig mye, fordi Hugs ble dessverre knust. Kampen blir lastet opp idag
----------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------


RBN Sesong #2 Første Grudge Match
Game: Tekken5
Champion: JINsama
Challenger: Infamous


Quotes fra forumet:

PS! Infamous: Du er crap med Christie, finn deg en annen du kan brilliere med! Mwoahahaha!
[/b]
jeg crap!?? you must be on CRACK!!
eller så var det din Eddy som var on crack, for visst ikke jeg tar feil så pownda jeg deg sist RBN :hehe:
[/b]
Infamous: LOL, greia er at selvom det var jeg som whine'a så var det jeg som vant flest matcher.
Mwhoahaha! Du er jo vant til å tape så du bryr deg ikke liksom... WTF PWNED!
[/b]

Kamp Resultat: Denne kampen har ikke blitt spilt enda
----------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Status
Stengt for ytterligere svar.