[Wii] Wii Fit - erfaringer?

#1
Hei på dere.

Har noen erfaringer med Wii Fit? Funker det faktisk som trening? Går man lei etter en uke?

Begynner å bli eldre i kroppen, men fortsatt ikke motivert nok til å trene ute i den store verden. Dette virker jo som en god deal hvis det faktisk funker. Trene hjemme! Spille rett etterpå! Amazing. Eller?
 
#2
Jeg skreiv en hel del om akkurat det en gang for lenge siden.

Kort sagt funker det best som inspirasjon til å komme i gang. Mange av spillene er artige, og den daglige rutinen og loggføringen som Wii Fit er bygget rundt kan være første steg på veien til en treningsrutine. Interaksjonsdesignen er glimrende og sjarmen er skrudd til elleve, og i den forstand stiller Wii Fit sterkere enn mange alternativer hva gjelder å få stumpen opp av sofaen i første omgang.

Det er en del alternative pakker som også kan være verdt å kikke på -- EA Active skal visst være habilt, og ting som Just Dance og Dance Central kan dra i gang pulsen like mye som rene treningsspill. Om det er Wii Fit du vil ha, skal du naturligvis kjøpe deg Wii Fit Plus, som er akkurat hva det høres ut som.

Til syvende og sist ville jeg likevel belaget meg på at det blir Wii Fit hver dag, og så treningssenteret eller yogaen eller dans eller noe annet givende et par dager i uka i tillegg. (Ikke se på hva jeg gjør, gjør som jeg sier.)
 
#3
Det er en utgave ute til Wii U med skritteller og greier. Har litt lyst på det selv, da jeg syns det har vært ganske stilig når jeg testa Wii-utgaven. Men, jeg bor med to kamerater, og TV-en står i stua. Så, nei.
 

demake

Seksuelt godteri
#4
Har trent wii fit i to år og jeg ser sånn ut.




Jeg googla wii fit, og da fant jeg dette. Kan vel like gjerne poste det her.

Sikkert ikke arbeidssikkert.
 
#5
Jeg ble lei wii fit. Men den er ganske grei til å holde oversikt over fremgangen sin.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#6
Wii fit var kult ...to uker? Antagelig mindre enn det og. I dag brukes den bare til å tracke vektnedgangen fedmen min.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#7
Pervo-nerden i meg godkjenner det spoiler-bildet til demake