Wii Guitar Hero World Tour trommesett

#1
Selger ett wii trommesett til guitar Hero World Tour.

Det er ikke brukt derav at jeg ikke har wii.
Med på kjøpet får du guitar hero mikrofon.

I esken ligger alt du trenger til trommesettet.

Jeg kan godta evt bytte til xbox 360 og ds spill.
Men som sagt, ikke brukt en eneste gang, ligger fremdeles i esken.

Pris kan diskuteres overnfor frakt osv.
Men ser helst til at prisen ligger på 400-500 kr
 
#3
Neh ingen titler som virket spennende. Men du kan godt kjøpe for penger da ofc :).

Bur nok desverre i Møre og Romsdal. Frakt skal ikke bli noe problem, det diskuterer vi og blir enige om.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#5
Noen som har en idé om hvor mye frakten vil koste? Muligens interessert.
 
#8
Siktet du til at du ville selge GH til meg?
Da må jeg desverre avslå siden jeg har GH world tour til xbox 360, inkludert 3 gitarer :)

Siden jeg ikke har lyst å ha dette her hjemme, det bare tar opp plass er jeg villig til å trekke prisen lavt ned. Men ikke så lavt at jeg taper på det ..
 
#10
Altså jeg selger ikke trommesettet mitt til 189 kr. Er du gal?
Det koster jo rundt 1000 kr nytt. Og jeg har allerede satt det ned til 500-600 kr ?

Er ikke interisert i xbox utstyr. Kun spill, og nei, jeg vil ikke ha Rock band eller GH 2.
 
#11
Det er rett og slett ikke vits i å drive å kjøpe opp utstyr på internett for å selge det videre.

Mest sannsynlig finner du INGEN som faktisk er interisert i å selge ett trommesett til 200 kr.
Og dessuten blir verdien senket etterhvert som du sliter med å selge det videre.

500 kr så deler vi frakt 50/50.
 
#12
Verdien senker? hvilken dag kommer ms til og sette ned prisene ? Jeg kjenner microsoft altfor godt til det ass.
troddet du ville ha utstyr men dasså, Nei jeg betaler ikke 500 for et trommesett til Wii, du får ha lykke til med salget
 
#13
Okay, jeg prøver å selge, ser det ut til at jeg vil ha utstyr eller?

Og nei, du kjenner ikke Microsoft. Dessuten var dte ikke dte jeg siktet til, vet du ikke hav jeg siktet til har du lagt deg ut på en salgsresie altfor tidlig.

Du får ha lykke til med å kjøpe og selge ting da, du vil virkelig trenge det.
 
#14
Selger ett wii trommesett til guitar Hero World Tour.

Det er ikke brukt derav at jeg ikke har wii.
Med på kjøpet får du guitar hero mikrofon.

I esken ligger alt du trenger til trommesettet.

Jeg kan godta evt bytt til xbox 360 tilbehør og spill.

Men som sagt, ikke brukt en eneste gang, ligger fremdeles i esken.

Pris kan diskuteres overnfor frakt osv.
Men ser helst til at prisen ligger på 500 kr++
Det ser ut sånn ja.
jeg vet veldig godt va det er microsoft er ute etter, kunne gått skrevet mye om det men dette er kjøp og salg. Ja takk
 
#15
Det ser ut sånn ja.
jeg vet veldig godt va det er microsoft er ute etter, kunne gått skrevet mye om det men dette er kjøp og salg. Ja takk
mmmh. Ser ut til at jeg visstnok har forskrevet meg. Skal ta det bort straks. Er jo ikke interisert i kabler og slike ting, kun spill egentlig.

Du vet hva microsoft er ute etter, det handler ikke om hva microsoft er ute etter, men hva du er ute etter.

Se til og lær.