Wii-pakke selges/byttes!

Selger denne wii-pakka får Wii er noe dritt som du sikkert kan digge. Ellers så kan jeg bytte hele pakka mot en del 360 spill/tilbehør.

- Wii maskinen med alle nødvendige kabler
- 2stk Wii-motes
- 2stk Nunchucks
- Lan Adapter
- Komponent kabel
- 1GB SD memorycard

Spill:
- Metroid Prime 3
- Resident Evil: Ubrella etlaent
- Resident Evil 4 Wii Edition
- Zelda: Twilighet Princess
- Excite Trucks
- Rayman Raving Rabbits
- Wii Sport
- Wii Play

alt av manualer og shit er med og covere og esker er i fin stand også.

4150,- inkl. frakt så er den din ;)

okey da, 3500 + frakt <_<

Det er vel også interessant for enhver som i det hele tatt skulle finne på å vurdere 3500,- blanke om du legger opp noen bilder av hvordan ting tar seg ut i dag, forhåpentlig med demonstrasjon av fine covre og at alt er i topp stand.

Bare et tips.

3000- er kanskje et mer fornuftig sluttpris på det der med frakt, wii er nå kommet i 2. forsyning og ganske lett å oppdrive nå for tiden. Man får ikke akkurat med garanti på bruktvarer heller så..

Nintendo Wii, Konsoll
med Wii Sports Spill,
Remote og
Nunchuck kontroller : kr 2.595,-

Wii mote: kr 499,-

The Legend of Zelda:Twilighet Princess,
Adventure, for Nintendo Wii: kr 499,-

Excite Truck, for Nintendo Wii: kr 499,-

Wii Memory SD 1.0GB kr: 150-, / 200-, litt usikker på hvor mye den koster, var for lat å finne den.

Resten av prisene er hentet fra komplett

Give or take, blir det tilsammen ca: kr 4250,- Man kan sikkert spare litt mer, finne billigere steder å kjøpe varene, så la oss si 4000 kr totalt, med frakt, på ca 250, ender vi opp med 4250 kr, levert.

Nå over til Ally sin utrolig gode tilbud, siden varen er brukt, selvom den er brukt en gang, to gang eller tre, så er den brukt, så da kan du trekke 25% fra, som er 1000kr

4000-1000= 3000 + 250(frakt)= 3250 kr.

Jeg gir deg 2500 kr ^_^

299 for SD korte, er den offisiele + det er også med den offisiele Wii Lan Adapteren som jeg ga 300 for

3000 + frakt så har vi en del ;)

ok da var lagt til en ny deal.
Les først post folkens! :D