[Ønskes kjøpt] Wii U

#1
Hei!

Er det noen som selger Wii U?

Spør i spillekretser og diverse før jeg går på finn. =)

Det er ekstremt lenge siden jeg har kjøpt en konsoll, såpass lenge siden at det ikke var lagringsplass på harddisk den gangen. Hvordan fungerer det? Hvor stor burde harddisken være? Går alt via Wi-Fi nå?

Kan jeg bruke Wii U med PC-skjerm? Jeg eier ikke TV, og det er en stund til vi har råd til prosjektor.

Hilsen old-school playa som vil tilbake på konsollmarkedet igjen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Heisann! Jeg har ingen Wii U å selge, men kan fortelle deg at hvis du har en PC-skjerm (eller noe annet) med HDMI-inngang, så kan du koble Wii U-en på den. Harddisken vil du sikkert ha så stor som mulig, men det går an å koble på en ekstern harddisk i etterkant hvis du finner ut at du trenger mer plass. Og ja, Wii U har innebygget Wi-Fi-adapter så den kan koble seg på via det trådløse nettet ditt. Hvis du hadde NES/SNES da du var yngre, er du kanskje interessert i at Nintendo tilbyr nedlastbare utgaver av mange klassiske konsollspill til Wii U, med det forbehold at du må betale for å få lastet dem ned (rundt 50-100 kroner avhengig av hvilken konsoll spillet er til). Håper du fikk svar på det du lurte på.
 
#3
Takk, jeg fikk absolutt svar på det jeg lurte på. =)

Jeg har hørt om at Wii tilbyr gamle spill ja, det er jo kjempemoro.

Er det noen forskjell på premium og vanlig Wii U bortsett fra fargen? Det så ut som at det var like mye harddiskplass på begge. Eller tar jeg feil?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Den hvite Wii U-utgaven har 8GB lagringsplass innebygd, mens den svarte har 32GB. Du kan utvide plassen med SD-minnekort eller ekstern harddisk, som nevnt. Vær obs på at selv om maskinen har 8GB/32GB plass, så brukes en del av plassen til operativsystemet slik at du vil ende opp med en del mindre plass til egen bruk uansett hvilken utgave du går for.