[Ønskes kjøpt] Ønskelisten til ZorgX

#1
hei

Ser det fra tid til annen gang kommer en Wii u på finn til 5-600kr. Hvis noen er intr. i å selge for den prisen er jeg intr. men vil du ha 1000kr + er jeg ikke intr. fordi da begynner man å nærme seg prisen av en brukt Switch lite.
 
#3
har noen hvite xbox360 kontroller? har to svarte som ser ubrukte ut som jeg hadde tenkt å bruke på xbox360 kiosken min ... men det ble veldig missmatch.. så noen som vil bytte?

Er også intrissert i rimlige xbox one, ps3, wii, xbox orginal, psp, ps vita, 3ds osv. Alt av ødelagte konsoller og kontroller også som du bare har slengende omkring er jeg også intrissert i så lenge dem er komplett og du ikke forventer deg en formue ...

Ødelagte forsterkere og andre eletriske dingsebomser kan også være små intressangt ..
 
Sist redigert:
#6
Har noen en psp 3000 ? helst så billig som mulig .. gjerne herpa så lenge skjermen ikke blør og ingangene ikke er ødelagt .. gjør ikke noe om noe av plastikken er ødelagt på en eller annen måte ..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Har bare en PSP-3010 som har litt ødelagt plast på en eller annen måte uten verken blødende skjerm eller innganger. Men siden det er en PSP-3010 så er det jo uaktuelt, det sverre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Det var du som ba om en PSP-3000, og det har jeg ikke. Sorry!
 
#10
Har noen en psp 30xx ? og som selger den billig ? trype 50 kr med sprekt skjerm 100kr med sprekt plastikk 50kr for lader og eventuelt 200kr hel og fin?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
På min står det PSP-3010 og ikke PSP-30XX. Sorry igjen! Testa den akkurat og den leser UMD-er helt fint og har ingen merker i skjermen eller noe, bortsett fra at plasten på baksida driver og skaller av litt (irriterende!).

Kommer du på Grillegal eller?
 
#12
Hei, er det noen her som har en ps4 første utgave som funker og som de vil selge? Hadde litt uflaks når jeg skulle rense en ps4.. Glemte å teste den før jeg demonterte den og renset den. Og når jeg satte den sammen så gir den blue light of death --.
Og jeg vet ikke om jeg er syld i at den ikke funker eller om den var sånn når jeg fikk den levert på døra.. så det er litt vansklig å feilsøke problemet..