World of Warcraft til salgs.

#1
Jeg fikk netopp en kopi av World of Warcraft i posten, som jeg bestilte for en god, god stund siden. I mellomtiden kjøpte jeg spillet et annet sted og glemte helt at jeg hadde bestilt det. Jeg sitter nå med to kopier og jeg har allerede betalt for spillet, jeg vil dermed selge det. CD-keyen er ubrukt, du får med 30 dagers gratis spilling og omslaget er uten skader.

Systemkrav.

Hvis det er noe mer du lurer på om spillet finner du masse informasjon på WoW-Europe.com ...

Edit: Jeg åpnet netopp esken og fant ut at det følger med et 10-dagers guest pass i tillegg. Wohoo!
 
#5
Opprinnelig skrevet av Agahnim@21.04.2005, 22.54
Det spørs hvilket spill. ^_^

Redigerer inn ny info i det første innlegget nå.
209731​
Ehhh... *tenke*

GC:
Soul Calibur 2
MGS:TS
Super Mario Sunshine

PS2:
Legaia 2
Tenchu 3 Wraith of Heaven
GunGrave


Dreamcast:
Shenmue 1
Shenmue 2

Xbox:

Shenmue 2 (med Shenmue 1 på DVD (film))

Noe av intrs? :) Sleng noen forslag på meg da? ;)
 
#6
200 pluss starfox adventures(gc) og en jet li dvd og en dungeons and dragons dvd?
 
#8
Er mest interessert i penger, så dkdaffy tar ledelsen.

Hvis ingen kommer med et bedre tilbud til søndag går spillet til kompisen hans.
 
#11
Opprinnelig skrevet av Agahnim@22.04.2005, 20.23
Den prisen er kun i nettbutikken og de har ikke spillet inne.
210202​
Og de har det inne på gamesmix (nest billigste) til 379,-...

Face it:
Spillet er uansett ikke verdt 400 + porto =D
 
#12
Det er klart det er verdt det! Hadde spillet kostet rundt tusenlappen hadde det vært verdt det. :svette:
 
#13
Bor du i vestfold kan jeg komme og hente det i morgen, evnt møte deg et sted? Skal sjekke elkjøp\spaceworld og de ikke har det er jeg desperat :D

vel?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#14
:ler: Sto ikke du over, da? Uansett, som du kan se fem linjer under avataren hans, så bor han i Stavanger. ;)
 
#15
hvis du hadde lest budet mit også, så var det 400 ink porto, ink er en forkortelse for det fantastiske ordet "inkludert" og vil si at for 400 kr er både spillet og porto betalt.

og ink porto koster d mer hos gamesmix også, men du sa jo at du skulle stå over, kan ikke du bare kjøpe det billig hos elkjøp eller no og jeg kjøpe det "dyrt" her, det er vel min sak uansett??!!
 
#16
Opprinnelig skrevet av Baronen+23.04.2005, 11.48-->
:ler: Sto ikke du over, da? Uansett, som du kan se fem linjer under avataren hans, så bor han i Stavanger. ;)
210455​
[/b]
Hvis du har fulgt med litt så har WoW vært utsolgt en stund, nye eksemplarer kom til norge 15 april. Jeg visste ikke at de allerede hadde kommet i butikken til elkjøp.

<!--QuoteBegin-dkdaffy
@23.04.2005, 12.42
hvis du hadde lest budet mit også, så var det 400 ink porto, ink er en forkortelse for det fantastiske ordet "inkludert" og vil si at for 400 kr er både spillet og porto betalt.

og ink porto koster d mer hos gamesmix også, men du sa jo at du skulle stå over, kan ikke du bare kjøpe det billig hos elkjøp eller no og jeg kjøpe det "dyrt" her, det er vel min sak uansett??!!
210471​
Ja jeg var og plukket det opp på elkjøp i dag, kostet 399,-. Tydeligvis standard at man får i måned gratis online, :totomleropp: og det "10 days guest card" fulgte med :)