WoW Horde VS Alliance

Ja hvilken liker du best?

  • Alliance

    Stemmer: 0 0,0%
  • Horde

    Stemmer: 0 0,0%
  • Vet ikke

    Stemmer: 0 0,0%
  • Skal prøve begge

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#4
Har kun Prøvd Alliance i betaen så ville nå si vet ikke helt ;)
 

Sancti

Terrorkatt
#6
Opprinnelig skrevet av Darkstorm@19.12.2004, 11.20
Horde såklart! Hvem liker å være de snille.....
151119​
Jeg gjør... :flau:

Det er klart jeg velger pen fremfor slem. Det er sikkert en jentegreie.
 
#7
Er det egentlig snill og slem det er snakk om? Syntes begge to er like onde... La oss ta Tauren, er de virkelig onde? De fremstår jo som noen fredselskende indianerfolk.. Og Undead er jo zombier med fri vilje..
 
#8
Alliance selfølgelig, skal ha en Night Elf Roque som jeg bruker fast, og en Human Mage som jeg bruker hvis jeg vil ta en liten pause fra Night Elfen :)
 
#9
Undead er jo de ondeste i spillet. De er ute etter å drepe alt i Azeroth, uansett rase.

Men Tauren er ikke onde nei. Vil faktisk si at de er den mest fredelige rasen, sammen med Night Elves.
 
#11
skal prøve begge :)
kan ikke bare holde meg til den ene for å oppleve hele spillet
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Må nok bli Horde ja.
Dette sitatet fra Space Ball's Dark Helmet sier egentlig alt: "Evil will always win over good, because good is stupid".
 
#13
Opprinnelig skrevet av Toz@19.12.2004, 11.55
og Undead er jo ute etter hevn på the Scourge
151140​
Ja, men de er ikke de samme Undead som du spiller i WC3 og WC3: TFT.
De du spilte var tjener av The Lich King, Lich King kontrollerte dem gjennom sinnet sitt. Men i WoW spiller du undead som en såkalt Forsaken, ledet av den tidligere Sylvanas et-elller-annet :svette:
Ja, jeg spillte igjennom TFT her forleden ^_^
 
#14
Wow dette vaar sykelig jevnt! Det er ikke de samme undead folka ja. De er vist etter hevn over de andre undead som heter The Scourge (sikkert skrivefeil)
 
#15
Liker horde best, på grunn av at Orc ruler. men jeg syns alliance er fete også, det er ikke lang ifra
 
#16
Opprinnelig skrevet av The Creature@19.12.2004, 11.38
Er det egentlig snill og slem det er snakk om? Syntes begge to er like onde... La oss ta Tauren, er de virkelig onde? De fremstår jo som noen fredselskende indianerfolk.. Og Undead er jo zombier med fri vilje..
151128​
På warcraftIII virker det som at Human er slemmere en Orc, syns jeg.
Det virker som at det var human som startet krigen
 
#17
Mennesker er ikke snille. Imperialister, hele gjengen, det vi er. Vi burde dø. :)
 
#18
Har ikke satt meg så mye inn i Warcraft storyen, men regner med at de har tatt mye mer enn utseende fra Warhammer, og der er alle like slemme, kanskje noen litt mer slemme enn andre.. Men det å kalle en rase snill eller slem blir litt dumt, siden det er enkelt individene som er snille og slemme. Og det er jo først og fremst DU som bestemmer hvilke handlinger du skal ta..
 
#19
Eksempelvis, i Warcraft-mytologien så ødela nesten Night Elves planeten. Universets vokter, epitomen av alt godt ødela nesten universet. Man uansett, sort-hvitt scenarioer er jo alltid kjekt. :)
 
#20
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@20.12.2004, 08.48
Eksempelvis, i Warcraft-mytologien så ødela nesten Night Elves planeten. Universets vokter, epitomen av alt godt ødela nesten universet. Man uansett, sort-hvitt scenarioer er jo alltid kjekt. :)
151598​
og hvor leste du det?

Når det gjelder krigen mellom orcer og mennesker startet det slik at orcene levde lykkelig i sin egen liten verden. Så kom the Burning Legion og gjorde dem gale og krigs-lystne for så å slippe dem til menneskenes verden. Så ble det krig men menneskene vant til slutt og fanget eller drepte alle orcer. De la merke til at orcene ble rolige og fredelige i fangenskap. De viste ikke at the Burning Legion ikke påvirket dem lenger. Thrall som kjent fra WIII vokste blant mennesker og så sine brødre i fangenskap. Han slap dem fri og det er begyneslen på WIII. Så sånn sett har verken menneskene eller orcene skylda for krigene mellom dem.

Skjekk her for mer info.