WRC 4 - Er det på gaten i dag ?

#1
Hei alle sammen.
Som lidenskapelig Rallyentusiast og ikke minst spillegal,
er det med glede og til dels forferdelse jeg leste www.gamereactor.no i dag.
Der sier de at WRC4 er kommet ut i dag ?? Kan noen bekrefte dette og evt. si meg i hvilken butikk jeg kan kjøpe dette ?? Må ha det, bare må ha det !!!
Det er til PS2 sa de på www.gamereactor. no i dag.. (PS. JEG VET AT DET BARE ER TIL PS2 FORMATET.. HEHE)

HJELP !!! :D
 
K

Kumool

Gjest
#2
Ifølge Tothegame kommer det i dag, mens ifølge Gamesmix kommer det den 27. Har ikke vært i noen butikker og sjekket enda, men jeg skal definitivt ha det. Har gledet meg til dette spillet ganske lenge. Hvis ikke Henning er med, blir jeg dritsur.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Opprinnelig skrevet av Solid Snake
WRC 4 - Er det på gaten i dag ?
Stemmer det, kjørte over et WRC4-cover på vei til jobb i dag. Stakkars.
 
#5
Når jeg leste emne-tittelen så tenkte jeg "?? war 4 i butikkene?? :blunk: "

Men etter å ha gått litt dypere inn i enmet, så ble jeg gledelig skuffet...
 
#6
WRC serien har vært veldig bra til nå. Men jeg tror ikke kommer til å kjøpe spille. Fordi jeg har ikke Ps2. :ehm...: Men jeg elsker den styringen til spille.

Men jeg for holde meg til B3T. ^_^
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#7
Det virker som om spillet har blitt utsatt. Den siste datoen jeg leste på Gamespress var 29. oktober, og de pleier å ha riktige datoer ...

WRC 4 kommer altså i morgen (fredag).
 
K

Kumool

Gjest
#8
Kjøpte det i dag.

Et spørsmål, om noen vet det. Er det ikke norsk kartleser i spillet? Jeg valgte norsk som språk, men kartleseren var engelsk.
 
#9
Opprinnelig skrevet av Houseman@29.10.2004, 00.40
Det virker som om spillet har blitt utsatt. Den siste datoen jeg leste på Gamespress var 29. oktober, og de pleier å ha riktige datoer ...

WRC 4 kommer altså i morgen (fredag).
126518​
Nordisk Film gir ut spill på onsdager (stort sett). Det betyr at Sony-titler enten kommer onsdagen før det som oppgis på Gamespress o.l. eller at de kommer onsdagen etter her i Norge.
 
#10
Har spillet og det er greit fett. Spesielt 2 player moden.
Du spiller time trial 2 player splitscreen. Bilen blir gjengitt som ghost men dette gjør absolutt ingen ting. Styringen kan være en utfordring, men den er god. Fin kombinasjon av Arcade og Simulation. God grafikk, grei lyd. Ja, jevnt over et godt spill. Bedre enn Colin spilla, bedre enn det forrige WRC.
 
K

Kumool

Gjest
#11
Ja, styringen var litt uvandt, men jeg regner med at det er noe man må venne seg til. Sånn var det iallfall med 3ern. Etter at den styringa satt skikkelig inne, ble det et rent helvete å spille 2ern. Lurer på om det blir slikt med 3ern også. Men nå har jeg bare testet et løp, så jeg kan ikke uttale meg noe særlig enda.

Wikkid: Noe tegn til norsk kartleser enda?