WWE-Lisenserte spill

#1
Her kan du diskutere WWE-lisenserte spill.
Nå snart kommer WWE Smackdown vs RAW 2006, og jeg har selvsagt forhondsbestilt mitt for leenge siden..
noen flere som skal kjøpe det i det hele tatt? :D
 
#2
Jeg har Smackdown vs Raw, men det var noe jeg spilte mens jeg var i en WWE-periode, noe jeg så absolutt ikke er lenger. Og om jeg blir det igjen, så kommer jeg i all sannsynlighet ikke til å bruke mer penger på det, men dra fram det spillet bare. Men det kan alltids være greit å vite hvilke nye ting som kommer i SD vs Raw 2006. Hvis det er store forandringer, nye saker som frister kan den WWE-gleden komme bittelittegrann fram igjen ;)
 
#3
Det er 100 forsjellige typer matcher i sdvsr2006. En av de nye er buried alive match, og fullfill your fantasy match. Puss at det er 60 folk på spillet.
My si jeg gleder meg vilt. Forhondsbestilte det for to måneder siden eller no.. Kommer til fredag foresten..
 
#4
Har lyst på spillet men hakke peng :/ . Kane FTW!! hva gjør det så forskjellig fra Smackdown vs Raw da?
 
#5
oi, oi, oi, hvor skal jeg begynne? :p
vel, myye bedre grafikk og mange flere polygoner (mye høyere detaljer på wrestlere og dommere, og tilogmed ring anouncerne), forlengede entrancer (ikke grense på 30 sek. som det var i fjord) + at ringanouncerne fra både smackdown og raw er med, mye bedre gameplay, nytt stamiana system, bedre AI,
bra season, ecw arenaen er med, det er også wrestlemania 9 arenaen, ja, spillet er generelt sett bedre gjennomført enn det som var i fjord, som for å være ærlig, ikke er bra i forrhold til sdvr2006
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Bestilte det hos CDon i går så det dukker vel opp etterhvert. Får bare håpe all juleposten ikke føkker opp for mye.
 
#7
Tror jeg sier meg enig med Thomzz her ass. Forbedret siden det forrige. Eneste jeg har å utsette på det er stamina meteret. Funker sikkert i 1 player mode, men i 2 player mode mot Thomzz, er alt håp ute når staminaen synker :(
 

Nabbe

Har fin hatt.
#8
Hva med det som var i hav? Eller i innsjø? Helvete heller, gutt, HVA MED INNSJØEN!?!

For å rette på noen av utsagnene dine kan jeg fortelle at det langt i fra er hundre matchtyper. Hundre matchvariasjoner, kanskje. Season-moden er grei. Ikke bra, men grei. Som vanlig altfor kort og lite variert, men det er vi vandt til nå. Wrestlerutvalget er godt, men litt merkelig i det at Basham-negerene er med. Hva har DE gjort i det siste? Det siste året? Ingenting. Provoserer meg også at TO av legendeplassene er reservert Hulk faens Hogan. Hadde holdt i massevis med én Hogan med to ekstra attirevalg. Og jeg fatter ikke hvorfor Jimmy Hart er inkludert som spillbar wrestler. Han kunne fint vært en NPC i season-mode. Det er med andre ord TRE legendeplasser som kunne vært brukt bedre. Kunne heller fått Owen Hart, Dusty Rhodes og ... jeg vil ha Vader. Selv om han ikke gjorde all verden i WWF. Ellers synes jeg AI-en er merkbart bedre, men den suger grusomt i diverse gimmickmatcher. Laddermatcher, tablematcher og Elimination Chamber er nærmest uspillbare mot computern. ECW-arenaen var en selvfølge, men WM IX-arenaen? Den PPV-en står mest sannsynlig oppført som eksempel om du slår opp "ekskrement" i ordboka, så hvorfor er den med? Kommentarene er nok en gang horrible, men bedre enn før. Ingen av de fryktelige kontinuitetsproblemene vi hadde i HCTP, men fortsatt fryktelig ensformig og til tider latterlig upassende (en FYF-match er IKKE en classic in the making, og en kamp er ikke AMAZING etter tredve sekunder). Og mens jeg er inne på FYF-matchen... for en faens waste of space. Jeg synes virkelig ikke det er veldig artig å slå de stygge divaene med puter. Kunne fint erstattet den med noe spennende, som f.eks. en Inferno-kamp. Det ville gitt like mye mening som Buried Alive-kampen, som forøvrig er et artig tillegg. Cage-matcher er langt bedre denne gangen, staminasystemet eier, CA-modusene er gode og challenge-greiene er fint tidsfordriv, dog veldig frustrerende til (f.eks. den hvor du må vinne over Bret Hart i en Iron Man-kamp på høyeste vanskelighetsgrad). Dessuten irriterer det meg at jeg må inn i season-mode for å se hva jeg har gjort og hva jeg ikke har gjort. Det burde vært tilgjengelig fra hovedmenyen, eller enda bedre, fra startmenyen. Og, jeg skulle gjerne kunne gått rett til kampstart bare ved å velge "start challenge" eller noe slikt fra oversikten. Plagsomt å måtte gå inn i season-mode for å se hva som skal gjøres, og så måtte gå ut igjen og inn i exibition-mode for så å måtte sette opp kampen manuelt.

Men. Jeg er fornøyd. Yay.
 
#9
er enig med nabbe for en gangs sin skyld: season: litt kort.
må nok rette på deg på et punkt: det er TRE(!!!!) legendplasser til hulk hogan, og ja, litt rart at bashhamsene er med, med bra at de adda paul london
 

Nabbe

Har fin hatt.
#10
Bah. Jeg regnet med at nåtidens Hogan var vanlig rassler.
 
#12
ja, det er sant + at da har de en bra unskyldning for å dra med tag-team entrancen deres:p
 
#13
hadde vert moro om Vader var med:p , Husker jeg så en kamp da jeg var liten med vader fy jeg blei redd vader:p. jeg lurte på en ting Var det en som hadde sån klovn outfit i wresling før? kan huske jeg hadde et spill på Supernintendo der man kunne velge en klovn:p. må vel kjøpe meg spillet når jeg har penger:p
 

Lodin

Der Waaaah
#14
Da fikk jeg mail om at det var i posten. Forhåpentligvis dukker det opp på fredag sånn at Lodin, Bad Mutha, Kagemoto og Cyber-Lodin nok en gang kan herje vilt i WWEs rekker! :p
 
#15
hadde vert moro om Vader var med:p , Husker jeg så en kamp da jeg var liten med vader fy jeg blei redd vader:p. jeg lurte på en ting Var det en som hadde sån klovn outfit i wresling før? kan huske jeg hadde et spill på Supernintendo der man kunne velge en klovn:p. må vel kjøpe meg spillet når jeg har penger:p
[/b]
Ja, du sikter nok til doink the clown... har kun sett et par matcher av han, og må si at gimikken hans virker teit.. det var kankskje 5 forskjellige doink'er tilslutt.


Da fikk jeg mail om at det var i posten. Forhåpentligvis dukker det opp på fredag sånn at Lodin, Bad Mutha, Kagemoto og Cyber-Lodin nok en gang kan herje vilt i WWEs rekker! :p
[/b]
skulle hver morro å eid deg vilt online, men ikke no adapter fo' me >_<
 
#16
Meeeeeexicoooooooools. Neida. Skrot som The Bashams og Rosey må jo med. Gah. Homofiiilt.

Homoofiiiiilt.

Nesten så jeg ikke kjøper det.

Nesten.