X360 baklengskompatibilitetsoppdatering, april 2007

D

Deleted member 91

Gjest
#1
Jess, kanskje litt gammelt nytt for de av oss som følger godt med, men tidligere i uka ble altså backwards compatibility-lista til Xbox 360 oppdatert. Jeg gidder ikke plukke ut alt som er nytt, istedet kan du ta en god titt her. Alt med "New" ved seg er - overraskende nok - nye på lista. Sulkys favoritt Star Wars Republic Commando har dukket opp, Panzer Dragoon Orta er endelig tilstede, og ikke minst Yetipants øyensten, Reservoir Dogs, er også plass. Og til dere som nettopp gjorde fra dere i buksa over at Jet Set Radio faens Future endelig fungerer, chill'a Godzilla: Av uviss grunn funker det kun i USA hittil, til tross for at det er på den europeiske lista også. Hurra! :v: Forhåpentligvis fikses det ganske snart - dog, word of advice: SegaGT2002/JSRF-kombodisken funker ikke i statene heller, og det er uvisst om den noensinne kommer til å gjøre det.
 

K999

Keystone State Of Mind
#2
Hvorfor lage et eget emne om det, når det allerede har blitt postet? Ja, jeg vet at forumreglene ikke liker samletråder. Men når vi allerede har diskutert det! Du kunne hvertfall tatt og copy/paste det som var blitt postet fra den andre tråden.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Jeg ... jeg ... så det ikke. :grine: Men ellers svarte du mer eller mindre på ditt eget spørsmål: Samletråder sux.


Redigert: Pek meg i retning av den tråden'a. Av en eller annen grunn finner jeg den ikke.
 
#4
Takk for oppdateringen. Jeg skal ringe min kjære mor i morgen og informere henne om at hun er blitt baklengskompatibel. :)

EDIT: Er det forøvrig dette emnet det er snakk om? I såfall, legg merke til at Nicholas var sistemann som skrev et innlegg. :doh:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
wow. it's like ... i have no recollection of it at all. :confused: vel, må løpe. ciao
 
#6
Vel, jeg synes denne tråden gjør samme nytta.

Yay! For Panzer Dragoon Orta. Begynner å nærme seg det punkt hvor jeg kunne tenke meg å fjerne Xbox-en min fra hylla og erstatte den med en blodfersk 360.
 
#7
Yess! Endelig tok MS til seg vettet aa gjorde Republic commando BC.

Men det faar vente. Blir nok en stund til jeg kan faa spille det.. :(
 
#8
SITAT(Nicholas @ 30.04.07, 00.35) 63736
Og til dere som nettopp gjorde fra dere i buksa over at Jet Set Radio faens Future endelig fungerer, chill'a Godzilla: Av uviss grunn funker det kun i USA hittil, til tross for at det er på den europeiske lista også. Hurra! :v:
[/b]
Det er det eneste spillet jeg gråter meg i søvn for at ikke er bakoverkompatibelt. Fikk aldri spilt det noe særlig på den gamle Xbox-en, siden jeg aldri gadd å kjøpe den, men jeg plukket det opp ganske kort tid etter jeg kjøpte 360-en. :(


Heldigvis har NinjaSverre lagt i fra seg Xbox-en sin på jobben, så jeg får spilt det der.
 

K999

Keystone State Of Mind
#9
Hadde samme problemet som deg Aga, eller har ennå. Må stikke til en kompis hvis jeg vil spille det, og nå ble jeg så klart. Men det varte jo lenge. :(