X360: GRAW-turnering

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
D

Deleted member 91

Gjest
#1
Jess, med tanke på at Ghost Recon Advanced Warfighter utvilsomt er 360ens mest populære multiplayerspill for tiden, syns jeg det virker som en god idé å organisere det litt. Og med det annonserer jeg Spillegals X360 GRAW-turnering med GRAW på 360! Vi tar det først og fremst litt rolig i svingene og begynner med å avtale hvem som har lyst til å være med. Det hadde vært fint om dere kunne begrense dere til én post i dette emnet hver, ihvertfall i begynnelsen, så blir det lettere å holde oversikt. Jeg kommer til å føre en liste, og om en liten stund (en ukes tid?) begynner vi å avtale lagene (jeg tenker 2vs2 eller 3vs3) og hvilke innstillinger vi skal spille med (drone, for eksempel).


Påmeldte:

- Nicholas
- Endre
- znaak
- Torulv
- Sulky
- Joni
- Freezar
- Aquila
- Jesuslol
- Jean Audonsky
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#3
Jag er med. Men det er en liten evighet siden jeg har rørt spillet, kanskje grunnet mørbanken jeg fikk sist gang jeg spilte med dere. Jeg eide den første runden, da jeg klarte å drepe alle motstanderene en etter en, håhå. Men så var jeg ræva og sugde både rumpe og balle alle de 20 rundene etter. Så når inndelingen tar form, sett meg som siste prioritert, på et lag som trenger å bli stabilisert eller noe.
 
#6
Jeg er med!

En evighet siden jeg har rørt spillet også. Men jeg har fremdeles til gode å plassere foten min i Nichoz ræv.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#7
Så sant dagen passer er jeg utvilsomt med. GRAW er et grisemorsomt spill online, og jeg har bare gode erfaringer med å samarbeide med Spillegal-medlemmer :)
 
#8
er med jeg også
 
D

Deleted member 91

Gjest
#9
Flotters. Med mindre noe uforutsett kommer opp, regner jeg med å komme igang med lagoppsett, konkurranseregler o.l. iløpet av neste uke.
 
#10
Øhhh.. i all E3 informasjon så kom jeg på denne tråden. Noen som er keen på et spill i morgen ettermiddag? rund 15-16 tida?
 
#11
Jeg kan godt være med på litt spilling i dag. Men det må helst bli før middagstid (før 15:00), da får vi gjester.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#12
Nicholas, fryktlig lang tid du skulle bruke på å komme over hva som hendte på E3...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#13
Tenkte å sette opp denne uka, men plutselig har alle eksamen. :sukk: Men. Greit. Skal sette det opp på søndag.
 
#14
Du mener at det blir spilling til søndag, eller at du skal sette opp lag til søndag?
 
#18
For sent å melde seg på?..er gjerne med om det er mulig. hvis ikke hadde det vært flott med en ny runde. er el.noob men hadde vært morro uans.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#20
Ja, jeg er bare umenneskelig treg. Uansett, Hva om vi begynner med selve turnerningen så tidlig som neste uke? Vi kan ha et fast tidspunkt hver kveld, la oss si ... klokken 21.00, også kan vi ta runder mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag? Planen var å kjøre eliminasjonsrunder med 2 personer per lag, hvor taperne blir slått ut, helt til vi hadde et vinnerlag igjen. Men, med tanke på at det ser ut som vi bare blir fem lag, er kanskje det en litt uegnet løsning. Noen som har noen forslag, eller har lyst til å hjelpe meg med å sette opp puljer o.l? Ta kontakt, enten per PM eller MSN (nicholas at spillegal dot no).

Hva lag angår, setter jeg det i første omgang opp slik at de to og to fra lista blir på samme lag, så får dere heller bytte om og ordne dere imellom (bare husk å si ifra til meg). Lagene blir da:
  • Nicholas og Endre
  • znaak og Torulv
  • Sulky og Joni
  • Freezar og Aquila
  • Jesuslol og Jean Audonsky
  • Alex og Cock McBalls
Hvis flere vil melde seg på begynner det derimot å bli kort frist igjen, så hvis det er noen etternølere, meld dere nå. Ellers lover jeg å være raskere denne gangen, og jeg burde som sagt få igang de første kampene allerede neste uke. ;)

PS: Jeg kommer til å spectate alle kampene jeg har mulighet til, men hvis noen andre tilbyr seg som dommer de kveldene jeg ikke kan, ta kontakt.