XBOX 360 Live Gold, Gratis 1 mnd...

#1
Mulig jeg får smekk på pungen nå og driter meg ut, men jeg trenger litt hjelp:

Har kjøpt meg Xbox 360 i dag, prøver å logge meg på "Xbox Live Tjenesten", men hvordan/hvor får man "gått inn" og registrert seg slik at man får brukt gratis prøveabonnement på Xbox Live Gold?

Jeg har opprettet prøvd å opprette ett Xbox Live Membership, men det stopper opp der jeg skal velge:
-Redeem Prepaid Code
-Xbox Live månedlig gull...
-Xbox Live 3-måneders gull...
-Xbox Live 12-måneders gull...
-Xbox Live sølvmedlemskap...


Velger jeg Redeem Prepaid Code så blir jeg spurt etter en kode, aner ikke hvor jeg eventuelt finner den...

Velger jeg Xbox Live månedlig gull, Xbox Live 3-måneders gull eller Xbox Live 12-måneders gull så blir jeg bedt om å legge inn opplysninger fra kredittkortet mitt, det blir da trolig ikke gratis...

Velger jeg Xbox Live sølvmedlemskap så opprettet jeg jo kun ett sølvmedlemskap, ikke noe gratis prøveabonnement på Xbox Live Gold det regner jeg med...

Det er sikkert jeg som er helt på bær-tur, svaret ligger sikkert foran nesa på meg, men jeg har kikket i alle manualer, lest litt på nettet osv, finner ikke ut hva jeg gjør/ikke gjør feil, trenger litt hjelp!

Takk for alle svar!

Med vennlig hilsen en som ofte leser innlegget her på forumet, men som sjeldent er noe aktiv skribent!
 
#4
om noen andre lurer, så er det bare å gå inn på silver delen, så ordner alt seg skal dere se :) Har prøvd, og kan bekrefte...
[/b]
Det stemmer! :tommelopp:
Jeg stressa hele tiden med en sånn kode til en måneders gratis Live, men så var det jo bare å gå inn på Silver-delen. :p