Xbox Live Arcade-emnet

D

Deleted member 91

Gjest
#1
Iiiiiiogmedatspillegalikkeharværtsådødt som det er nå siden ... de første timene etter det ble startet for første gang, tenkte jeg det kunne være en god idé å knuse alle de tidligere XBL Arcade-emnene sammen til dette. Mest fordi jeg hadde planer om å starte noen nye om Lumines og litt annet, men også fordi det er lettere og mer tilgjengelig.

Nå som introduksjonen er unnagjort, er jeg fryktelig spent på om noen av dere råtasser kunne tenke dere noen runder Uno, Lumines eller til nøds Texas Hold 'Em iløpet av fredagskvelden (gud så trist). I Uno er jeg en allmektig gud, det kan både Yetipants, Ololav og CockMcBalls vitne til, så jeg er definitivt klar for å dele ut juling til de som kunne tenke seg det. I Lumines er jeg derimot mer i "skrot"-klassen, som om det er noen her som ikke føler seg altfor kompetente så er jeg en glimrende motstander.

Uansett. Discuss.
 
#3
Haha, Nicholas suxz i Hold 'em. Han er storeblind og kaster etter at ingen har øket potten.
Tror neste gang du er med, så burde vi gå igjennom reglene for spillet før du eventuelt kaster lommerakett før floppen.

Anyways. Er ikke med i kveld, men i morgen er jeg sååå med, etter kl. 15:00 (barnevakt resten av kvelden).
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Aiaiai, hadde jeg bare hatt en burk2pi skulle jeg ha vært med og knust dere alle. :rulleøyne:


Vi får se i.....januar. :(
 
#6
Errr, kan jeg ennå bruke gratisversjonen av Texas Hold'em? I så tilfellet vil jeg gjerne være med, om mulig!

Right, skal prøve å være der om jeg får live til å funke i kveld! Har spillt det veldig lite på nett, må nevnes.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Da er vi ihvertfall tre stykker ikveld. Jeg veit i tillegg Mongis har Hold 'Em, så han har å dytte trynet innom dette emnet.

Skal vi si ... ti-tiden?
 
#10
Hah, er ikke opptatt nå, men brodern sover i dette rommet, dessuten skal jeg på jobb i morgen tidlig, men kan sikkert være med litt. Ikke turnering med andre ord.

Da har jeg laget et bord i Hold 'em. Det er privat, så alle som vil joine må sende en melding til meg (eventuelt legge med til, gamertag: Freezar).

Let teh betting begin ! ! !
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Jeg er gjerne med på hvasomhelst ikveld fra 21:45. Uno, Street Fighter, Lumines, *sigh* ... Texas Hold 'Em.
 
#13
Da prøver vi igjen; jeg har nå laget et bord som dere skal joine. Hvis noen i det hele tatt bryr seg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#17
Og dette emnet er for å avtale tidspunkter man kan spille sammen på. Hva er det du ikke skjønner? :p
 
#18
Sorry, trodde det var både nyheter rundt xbox live arcade og generelt rundt xbox live arcade spilling.

Prøver jo bare å være litt konstruktiv :grine:


*går og kutter seg selv i armen*
 
#20
Kan sikkert bli med på noe i kveld. Har'kke rørt 360'en på en stund >.< Noen som blir med på doom pwnage? XD Har ikke Lumines men har en del andre xbox live spill.