Xbox Live Arcade uke 19

#1
Denne uken er det klassikeren Double Dragon som får æren av å innta Xbox Live Arcade! Spillet blir som vanlig tilgjengelig i morgen, onsdag, til en pris av 400 MS Points.

Fra pressemeldingen:

SITAT
“Double Dragon,” from Empire Interactive Ltd., is a genuine re-creation of the classic coin-op arcade game. For the first time ever, fans of the franchise can play “Double Dragon” online with a friend over Xbox LIVE. The game features enhanced art, a new soundtrack and a host of extras. “Double Dragon” will be available worldwide for 400 Microsoft® Points and is rated E10+.

Game Features
• Two-player co-op multiplayer locally or over Xbox LIVE
• Special extras such as a look at the original Japanese and U.S. “Double Dragon” sales fliers
• Gameplay with either the original graphics or with new high-definition graphics
• All new music
• Hints and tips for newcomers
• Three leaderboards
• Customizable button configurations
• Ability to earn up to 12 Achievements and 200 Gamerscore points[/b]


Flere bilder av Double Dragon her, og på samme hyperlink kan dere se hvilke andre spill vi kan vente oss i tiden fremover.

Noen som gleder seg til et gjensyn?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Tjaaah... Double Dragon 2 hadde vært ekstra-ekstra kos, men skal ikke klage. :)
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#3
Skal nok ha dette ja.

Det der "Mad tracks"-spillet på sida Mongis linka så for øvrig jævlig kult ut; litt som en blanding av Micro Machines og Trackmania faktisk. Snop altså.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Mad Tracks har sett pimp ut siden ifjor sommer (minst), så nå er det faenmeg på tide at de gjør det ferdig snart. Siste jeg hørte var at det ble utsatt fordi alle X360-eierne hadde mast såpass mye på utviklerne om støtte for online-spilling at de faktisk skulle ordne det istand, men det er vel ... 6-7 måneder siden, tenker jeg.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#5
Jeg som hørte rykter om at Speedball skulle komme, men neida. :argh:

Double Dragon er jo litt kult da...

:(
 
#6
Mad Tracks har tatt sin tid ja, virkelig på tide det kommer. Det har til og med vært ferdig utviklet i en måned eller to, men sertifiseringsprosessen til MS tar i enkelte tilfeller altfor lang tid virker det som.
Og hva med Sonic? Ble ikke det annonsert på fjorårets E3?

Å se de skjermbildene av Mad Tracks får meg også til å tenke på hvor kult det hadde vært med Trackmania over Xbox Live.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Trackmania United på PC er ikke så veldig langt unna den opplevelsen, men jeg ser poenget ditt. Hadde dog vært litt mer smerte å mekke brett på Xbox.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Skal skaffes dette også. Jeg var teit og kjøpte meg Double Dragon, basert på hvordan det var på NES... det var ikke like kult i arkadeversjon, gitt. :(