Xbox live halo

#1
Vi har nå fått tilbud om bredbånd på Algarheim, Hvor vi fortsatt venter på en utfordring i halo ctf fra noen her. fra 2 til 8 stk.

Dette kan vi litt for lite om og jeg lurer på hvor stor linje må vi ha hvis vi skal spille på nett med f.eks 8 stk her og 8 stk der? og er det slik at mann trenger dobbelt så rask linje hvis mann er 8 i stedet for 4?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#3
Halo på Xbox har ikke Live-funksjoner, men kan spilles online via Xbox Connect(et gratis online-system for ildsjeler). Jeg tror dog at du må ha en modifisert Xbox for at dette skal være mulig.

Jeg vil heller foreslå for dere at dere skaffer dere Halo til PC, ettersom online-spilling og klankamper er uendelig mye lettere. Et slikt system vil ikke fungere noe særlig bra før Halo 2 kommer uansett, og det er jo tross alt et halvt år til.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#5
Såvidt jeg vet, kan man bare spille alene på Live-tjenesten(dvs. 1 spiller pr. oppkobling), men jeg vet ikke dette helt sikkert. Det virker uansett ikke alt for usannsynlig, da dette ville være en god måte å få flere til å investere i Live-tjenesten.
 
#6
Kan spille flere pr. oppkopling... Kommer an på spillet... I Top Spin må man spille 2 pr. konsoll på Live! for å spille doubles :p