Xbox One spill, Xbox 360 spill,+ noen andre spill

#1
Spill til Xbox 360, 3DS og GBA selges.



Xbox360:

Fable 2 LCE (Riper på DVDen grunnet feil på DVD-rom, men etter noen forsøk så fikk jeg lagt det inn på harddisken) (20,-)
Fable 3 (50,-)
Deus Ex Human Revolution (50,-)
Saints Row 2 (50,-)
El Shaddai (100,-)
Prince of Persia (100,-)
SSX (50,-)
Gears of war: Judgment (med ubrukt kode til Orginalen inkludert i cover). (50,-)
Dirt3 (50,-)
GTA4 (50,-)
Overlord 2. (100,-)
Mafia 2. (50,-)
LA noire. (50,-)
Call of duty Ghosts. (100,-)
Call of duty: Modern Warfare 3. (50,-)
Call of duty Black OPS 2: Hardened edition. (100,-)

3DS:

Super Street Fighter 4 3D (50,-)

GBA:

F-Zero GP Legend.


Send på en PM eller legg igjen et spor i tråden hvis det er noe som frister. Kommer nok noe mer her etter hvert også. Pakkepris kan fikses.
Prisene er ikke absolutte.
 
Sist redigert:
#5
Akkurat den pakken med PS3 og spill selger jeg for en kompis, og han ville helst selge pakken samlet. Men han godtok 150,- pr. spill på de to, de er ikke platinum.
 
#6
Akkurat den pakken med PS3 og spill selger jeg for en kompis, og han ville helst selge pakken samlet. Men han godtok 150,- pr. spill på de to, de er ikke platinum.
Hmm, gir 100 for et av de. De koster sånn ca. 150 på det rimeligste, og da bør det være en ok pris for et brukt eksemplar.
 
#7
Sorry mac. Det gikk han ikke med på, han vil heller selge de sammen med konsollen enn å selge de for en hundrelapp stykket.
Også er det er vel "classics/platinum" som selges for 150,- i butikk på det rimeligste nye også vel?
 
#8
Sorry mac. Det gikk han ikke med på, han vil heller selge de sammen med konsollen enn å selge de for en hundrelapp stykket.
Også er det er vel "classics/platinum" som selges for 150,- i butikk på det rimeligste nye også vel?
Hmm... muligens sant det du sier. Har ikke så mye for meg og si om det er platinium da :)
Men hørt spillet blir kjedelig om man ikke har prøvd de tidligere MGS-spillene i serien først, noe ikke jeg har, så har planer om å vente til MGS HD Collection før jeg kjøper dette.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#9
Det er kjedelig også om du har spilt de tidligere MGS-spillene først. MGS Collection er nok det du vil ha.
 

Pomba

Redaktør Spillkritikk.no
#10
Fortsatt interessert i Pilotwings Resort? Kunne tenkt meg God of War 3 og Dead Rising.
 
#11
Heisann, Pomba.
Jeg er intr. i Pilotwings jeg, men som sagt så er PS3-spillene og PS3 en kompis sin desverre (oppdaterte prisene på den nå). Men kan godt få til et slags bytte.
 

Pomba

Redaktør Spillkritikk.no
#12
Wops, det var slik ja. Bytte mot Banjo Kazooie + Dead Rising, da? :)
 
#16
La til Shinobi 3DS som jeg kjøpte og fikk i posten idag fra VG+.. Viste seg å være region låst gitt, hvis noen vil bytte EUR versjon mot US versjon så hyl ut..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Protip: 3DS-spill er regionlåste, hele hurven. Og ikke for å være kjip, men jeg har spillet selv og du går ikke glipp av all verdens. En kul ide, bare ikke spesielt bra gjennomført.
 
#18
Ja, fant ut at hele 3ds hurven er region-låst på den harde måten nå. Og ikke finnes det noen måte å få det fikset på heller.. Bare tenkte om noen vil plukke det opp til en rimelig penge og har en US-versjon 3DS liggende og slenge..
Er bare et eller annet som frister med det spillet, selv om jeg vet det skal være litt vel hardcore og sånn delvis såder.
 
#19
Bumper på med en oppdatering, la til noen Xbox One spill om det er noen som ønsker de her før jeg tester finn.no.
 
#20
Vurderer kanskje disse AC-spilla dine. Hva vil du ha for kodene?

Har evt en kode til The Crew til PC om du er interessert...