Xbox til (nesten) dumpepris

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Har en allerede, bruker den kun til å se DVD og annet shizzle. Dritkonsoll.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Yetipants@04.10.2005, 22.46
Har en allerede, bruker den kun til å se DVD og annet shizzle. Dritkonsoll.
266148​
Blir du aldri lei av å være så negativ konstant ? Det har snart blitt trademarken din.
Men hva er poenget med posten din ? _LarZen_ nevner et godt tilbud for en rimelig pris slik at andre som ER interessert løper og kjøper.

Jeg hater når jeg sier til barna på skolen om å rekke opp en hånd de som skal ha saft og ti andre barn kakler "jeg skal ikke ha saft".
Det er omtrent det samme. Du skal ikke ha xbox. Du kakler nå.

Hva med å være en smule mer positiv? ;) Og prøve å være entusiastisk på andre områder utenom å klage på et eller annet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Hurra, jammen bra at Microsoft selger Xboxen sin til en lav pris sånn at alle kan kjøpe en! Fytti fela så fantastisk flott!

Fornøyd? Og nå skal jeg ha saft.
 
#6
Værsågod. Og når du er ferdig legger du koppen ved vasken.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Tusen takk, snille Vidkunclown. :)
 
#8
Opprinnelig skrevet av Yetipants@04.10.2005, 22.46
Har en allerede, bruker den kun til å se DVD og annet shizzle. Dritkonsoll.
266148​
ååå :)
Jeg er ganske enig!
Har aldri likt Xbox. Håper bare Xbox 360 er bedre.
Ser at MS er på godt spor. :ler:


Edit: Kvaliteten på Xbox er bare noe dritt. Har en Xbox som gjør meg sur når jeg spiller.
 
#9
Opprinnelig skrevet av Yetipants@04.10.2005, 23.25
Tusen takk, snille Vidkunclown. :)
266159​
Vidkun :ler: Ser du ikke har mistet den humoristiske sansen ihvertfall ;)

Tilbake til topic: Eneste som måtte være minus med å kjøpe maskinen hvis man ikke har tenkt å bruke den som mediacenter. Ny xbox360 vil få den store svarte til å forsvinne i skyggen.
 
#10
EBgames selger også til "dumpepris". Gikk forbi idag, og da stod det noen tomme Xbox bokser utenfor selve butikken, med en pris på enten 799,- eller 899,-. Tror det var sistnevnte. Så da sparer man altså fraktkostnader ved å ikke bestille på elkjop.no