Zelda tegnefilm og mario supershow

#1
jadda. så litt på super mario, super show når det gikk på tv, men da med norske stemmer. dette er like patetisk. zelda tegnefilmene er latterlige.
link har en fet punch-line da....

Check it outz0r!

komentarer?
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Oh shi... Det er det programmet hvor wreshlingh promotoren Captain Lou Albano spiller Mario! Så sinnsykt bra å se det igjen.
Selve tegnefilmene sugde, men de live sekvensene rocka jo shit.

Swing your arms from side to side,
Let's do the Mario all together now!
 
#3
he he mimre tilbake til de gode gamle tidene da nintendo nesten hadde monopol på spillmarkede
 
#4
JEG VISTE DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!1!

Jeg viste jeg hadde sett en Zelda-tegnefilm en gang i min fjerne barndom.
Jeg har i senere tid prøvd å finne noe av denne serien ettersom jeg synes det var veldig gøy før i tiden, men nå hadde jeg egentlig gitt opp med å prøve å finne spor etter den. Jeg begynte faktisk å tro at hele serien bare var noe jeg hadde drømt ettersom fyren jeg har sett den hos mener at han aldri har sett Zelda-tegenfilm før. Tusen takk SilentBob! Det var deilig å få dette bekreftet selv om serien nå ser mye verre ut enn jeg kunne huske. :ehm...:
 
#5
Det der skjedde meg meg også, trodde jeg hadde drømt at en Zelda serie fantes, men en kamerat bekreftet det for meg for mange år siden! Artig å se den da... :p

Hey, excuuuuse me princess!
 
F

Fanta Boy

Gjest
#6
Opprinnelig skrevet av SilentBob@04.06.2004, 16.37
jadda. så litt på super mario, super show når det gikk på tv, men da med norske stemmer. dette er like patetisk. zelda tegnefilmene er latterlige.
link har en fet punch-line da....

Check it outz0r!

komentarer?
Akk Takk! :forelsket: , Jeg kan huske da jeg var 5år , og fant en ny kanal på tvn det var fox kids og de sendte Super mario. Those were the good ol days
 
#7
Opprinnelig skrevet av Stiluz@04.06.2004, 21.47

Hey, excuuuuse me princess!
der kom den ja! ohh... jeg må si jeg fikk ganske "lættis" når jeg hørte det for første gang.

Lou Albano er kongen. liker hvordan de har lagd på mario lyd-effekter når de gjør ting, f.eks får en idè, hopper osv.



Shigsyfreak: takk for takken, men hvis du først skal takke meg , kan du vell hvertfall prøve å skrive navnet mitt riktig. :p
 
#9
noen som har themet som mp3 og er hypp på å legge det ut eller, har prøvd å finne det på kazaa and stuff, men finner bare remixer
 
F

Fanta Boy

Gjest
#11
Opprinnelig skrevet av ak74u@04.06.2004, 23.11
noen som har themet som mp3 og er hypp på å legge det ut eller, har prøvd å finne det på kazaa and stuff, men finner bare remixer
Jeg har themet, hvis du mener den, with the mario brothers plumbing`s our game, were not like the others who get all the fame
Søk etter Super mario på WinMx der finner du den garantert
 
#12
Opprinnelig skrevet av Stiluz@04.06.2004, 21.47
Det der skjedde meg meg også, trodde jeg hadde drømt at en Zelda serie fantes, men en kamerat bekreftet det for meg for mange år siden! Artig å se den da...  :p

Hey, excuuuuse me princess!
Jeg har den faktisk på video. På NORSK. Morsomt.
 
#13
Jepp, jeg har den selv. Ganske fet egentlig! :)
 
#15
Opprinnelig skrevet av Fanta Boy+05.06.2004, 00.23-->
<!--QuoteBegin-ak74u
@04.06.2004, 23.11
noen som har themet som mp3 og er hypp på å legge det ut eller, har prøvd å finne det på kazaa and stuff, men finner bare remixer
Jeg har themet, hvis du mener den, with the mario brothers plumbing`s our game, were not like the others who get all the fame
Søk etter Super mario på WinMx der finner du den garantert [/b]
takker og bukker