Zelda Tetras Trackers

#1
Noen som veit noe om når LoZ TT kommer på GC? Hvordan det blir?

Gleder meg no sinsykt til det ass..
 
#2
9/10 i Edge. Skal vist være glimrende både i single-player og multiplayer. Kommer i USA i starten av juni, Europa er ikke fastsatt enda.
 
#3
Opprinnelig skrevet av Lakitu@12.04.2004, 11.00
9/10 i Edge. Skal vist være glimrende både i single-player og multiplayer. Kommer i USA i starten av juni, Europa er ikke fastsatt enda.
takk for den! Trodde dette kom til å bli som FF:CC, altså bare gøy om man har venner med GBA. Nå blir jeg vel nødt til å kjøpe dette også...
 
#5
nei, det er bare en ilusjon.
joda , det er et nytt zelda spill. med en ny vri ( tror jeg , hakke hørt så mye om det)
 
#6
Prøvde det på E3 i fjor med tre andre karer. Man styrer hver sin Link, på TV-skjermen er det gammelt Link to the Past overhead view, men kameraet zoomer inn og ut hvis figurene er nært hverandre eller langt borte fra hverandre. Man skal gjennomføre oppdrag på store kart, og må samarbeide for å løse enkelte problemer, men ellers er det hard konkurranse mellom hverandre. Man kan også bruke våpen mot hverandre, f.eks. boomerang for å stunne partneren sin og deretter stjele penger fra han. I tillegg kan man gå inn i hus og huler, og da spiller man på GBA-skjermen sin, slik at de andre spillerne ikke vet hva man gjør.

Når man har fullført brettet, får man en ranking, der førsteplassen er den som har samlet mest penger.

Men dette var mine inntrykk fra spillet slik det var for et år siden på E3. Mye har sikkert forandret seg siden da. 9-ere deles ikke ut med samlebånd i Edge.
 
#7
Var det den japanske eller den amerikanske utgaven som ble andmeldt? Den amerikanske (og ganske sikkert den europeiske også) utgaven har jo et mindre spill en den japanske.
 
#9
Runna spillet...var egentlig ikke så fett...
Har du 3 venner med GBA , er spillet fett nok , men ellers er det litt kjedelig.
 
#10
For å opplyse massene, Tetra's Trackers vil ikke komme til USA.
I den japanske utgaven er Tetra's Trackers med et spill som heter The Legend of Zelda: Four Swords +. Dette inneholder Hyrule Adventure (Et utvidet versjon av Four Swords på GBA), Hyrule Battle (slåsskamp) og Tetra's Trackers.

Har prøvd det japanske spillet og jeg syntes alle tre modusene var kjempe bra og morsomme ;)