Zelda: The Wind Waker...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Jeg har spilt gjennom to ganger.
Spennende, hva?
 
#5
Runda det en gang og startet så vidt på den andre gjennomgangen.
Fetteren min hadde ikke opplevd dette geniale spillet så jeg lånte det til han og har ikke sett spillet siden
både :tommelopp: (jeg "sendte" opplevelsen videre) og :tommelned: (skulle gjerne spilt det igjennom en andre gang og!)
 
#6
Kjøpte dette spillet for 170 kroner, og jeg fatter ikke hva som er så "bra" med det... Jeg kjeder meg når jeg spiller det, og skjønner ikke helt hypen bak dette spillet. Det er jo ikke noe spesielt bra hverken på gameplay, story, lyd eller grafikk.
 
#7
Opprinnelig skrevet av EsspeN@26.05.2004, 11.10
Det er jo ikke noe spesielt bra hverken på gameplay, story, lyd eller grafikk.
Du ber om bråk :)

Gameplayet:
Feilfri spill-mekanikk. Beste kameraet jeg har vært borti i denne typen spill. Utrolig deilig kontroll. Mye god humor. God variasjon. Morsomt og effektivt kamp-system. Masse side-quests. Jo, jeg vil si at gameplayet er strålende, men det blir da en smaksak?

Grafikk:
Du tar feil når du sier at den ikke er bra. Det er veldig gode teksturer. Flotte animasjoner. Utrolig bra draw-range. Lys og skygge effekter. Alt i alt er den veldig detaljerik. Så godt som 100% stødig frame-rate. Og når det i tilleg ikke finnes loading så er det eneste jeg kan sette fingeren på at det er alt blir litt "blurrete" på avstand.

Lyd:
Skjønner ikke hva du klager på her. God musikk (selv om vi har hørt det meste før) og mer enn gode nok lyd-effekter.

Historien:
Njoa. Den er ikke akkurat noe å rope halleluja for. Vi har sett det meste før. MEN, spillet er i det minste veldig godt oversatt. Og så er somsagt humoren på topp.

Jeg har forresten klart spillet 4 ganger. Så godt som 100% på den siste savefila mi. 60 timer jeg ikke vil ha tilbake, for å si det sånn.
 
#8
Jeg har spilt gjennom sånn ca. to og en halv gang(er). Wind Waker må være et av de beste eksemplene på hvor perfekt et spill kan være :tommelopp:
 
#9
Rundet det 16 ganger, er nå i den syttende runden.
Viste dere at når en runner spillet 10 ganger, kan man
være Link i smoking.


Ps. Runda det kun på Hard!
 
#11
Har runnet det 3 ganger.
en gang for lillebroren min, og to ganger på min egen fil.
 
#12

[spoiler|2367891011131524_open','Holder på med den andre gangen, er i Wind Temple.

[spoiler|2367891011131524_closed');">Trykk for spoiler.
<div id="Holder på med den andre gangen, er i Wind Temple.

[spoiler|2367891011131524_open" style="display:none;">Får man noe ekstra greier når man har runna det for andre gang?
 
#13
Opprinnelig skrevet av Morbo@26.05.2004, 19.52
Grafikk:
Du tar feil når du sier at den ikke er bra. Det er veldig gode teksturer. Flotte animasjoner. Utrolig bra draw-range. Lys og skygge effekter. Alt i alt er den veldig detaljerik. Så godt som 100% stødig frame-rate. Og når det i tilleg ikke finnes loading så er det eneste jeg kan sette fingeren på at det er alt blir litt "blurrete" på avstand.
Jeg har bare spillt demoen, men jeg syntes at denne blur-effekten var stilig. Er det ikke gjort med vilje, da? Ser liksom ut sånn som på filmer, når fokus er på noe annet litt nærmere.
 

Lodin

Der Waaaah
#14
Runna det bare en gang. Blei irritert over å måtte ha på meg hummergenser gjennom hele spillet andre gang og kutta ut.
Jeg vil spille med klassiske Link, ikke "Harvey the lobster-boy".
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Klassikerne er Legend of Zelda, Link's Adventure, A Link to the Past og Link's Awakening, tøs. Ocarina of Time osv. er alle en del av denne nye, fancy 3D-trenden.
 
#17
ja...

Kan vel egentlig ikke kalle ocarina off time, og morias mask klasikkere, men synes de er mye bedre enn det nye wind waker greia.. Var likksom nytt dah. Skjønner jo alt nå.

Har prøvd link to the past.. Er vel det som er den ekte klasikkern. :totomleropp:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Døh, det fantes spill på åttitallet også. Sjekk ut Zelda-spillene til NES, så får du se.
 
#20
Jeg har bare runna det en gang, men jeg har begynt på nytt nå. Skal prøve å runne spillet med kun en hånd. ;) Har faktisk kommet helt Forest Haven.