Zelda:Twilight Princess - 20 min Gameplay video

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
NB ! masse spoilere | http://www.vg.no/video/videoplayer/player.hbs

!NB : trykk på linken så velg Legend Of Zelda - gameplay video - den velger du på høre side

Enjoy :)

vell etter at miyamoto slapp jobben å forhandle med 3 party utviklere og kun konsentere seg om dette spillet ... har nok hjulpet endel på ja ...

se filmen ..., dette er ikke noe "majoras mask eller Wind Waker piss" ... dette er skigelige saker :D
 

epp

firm and correct
#2
dette er ikke noe "majoras mask eller Wind Waker piss" ... dette er skigelige saker

Du kan ikke være seriøs, hvis du mener at Wind Waker er "piss". I'm gonna keep an eye on you dude..
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Wind Waker er et av de mest behagelige, stilrene og givende spillene jeg har på Gamecuben min, så ikke kom her ritz..
 
#4
Opprinnelig skrevet av epp@19.05.2005, 02.24
dette er ikke noe "majoras mask eller Wind Waker piss" ... dette er skigelige saker

Du kan ikke være seriøs, hvis du mener at Wind Waker er "piss". I'm gonna keep an eye on you dude..
222998​

Hehe .. jeg kødda litt med den komentaren vis du ser så bruker jeg " ( gåse øyne ) de spilla var ok .. men nådde ikke helt opp til mine forventninger . men jeg har virkeligt troen på Zelda:Twilight Princess dette kan bli blie tidenes beste spill .
vell, du har rett jeg var ikke helt seriøs der
 
#5
Deler av spillet virker action-fylt og underholdene, men så er det også deler som er litt for likt de tidligere spillene - slåsse-systemet f.eks. Hvorfor gjør de ikke noe nytt med det?

I tillegg savner jeg voice-acting. Man finner voice-acting i Fable, Jade Empire og KotOR - why not Zelda? Gjør ikke meg noe om de eventuelt måtte brukt 2 eller 3 discer, og kanskje et par måneder ekstra.

Men ser uansett fram til det. Jeg likte den delen der Link var på hesten sin, og dette med at han forvandler seg til en ulv kan bli interessant.
 
#6
Det skal tydeligvis være noen små forandringer når det gjelder kampsystemet, som ikke ble med i E3-demoene. De forandrer det ikke mye rett og slett fordi at det virker bra som det er nå.

Når det gjelder voice acting er jeg glad det ikke er der. Mye av sjarmen med Zelda-spillene er at siden Link ikke sier et kløyva ord, kan man gjøre seg en egen mening om hvordan han er. Voice acting kunne i tilleg ødelegge alt som heter stemning under dramatiske cut-scener (Kotor er et prakteksempel på dette) hvis den ikke var gjort perfekt[\i], og i upåklagelig sync med animasjonene. Og å dele inn spillet i flere discer ville vært katastrofalt. Heldigvis vet Nintendo at all form for oppbrytning i gameplayet og historien er en uting. Med tanke på all back-trackingen som gjøres i disse spillene ville det rett og slett ikke fungert.
 
#8
Opprinnelig skrevet av Baku@19.05.2005, 14.40
Har spillet fått noe release dato?

i norge.
223140​
Vel, det ville vært helt feil å ikke gi ut dette spillet i både Japan, Nord-Amerika og Europa i løpet av 2005.

Men noen nøyaktig dato for Europa er vel ikke bekreftet. Heller ingen dato for Nord-Amerika eller Japan er bekreftet.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Var det nå virkelig nødvendig å lage en helt ny tråd bare for denne traileren når vi allerede har et helt adekvat Zelda emne? Særlig siden linken ikke engang går til riktig trailer lenger... :ehm...:
Satt her nå å lurte på hvorfor Link drev å klatra omkring på et digert monster.
 
#10
har den videon pluss 9 andre gameplay-vidoer lasta ned på maskina :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.