Zelda: TWW...

#1
Har fått spilt TWW en del timer nå, og regnet på forhånd med at det skulle være et storspill av de sjeldne, noe som det på noen områder er.
Synes grafikken er helt konge, men gleder meg mye til den mer realistiske grafikken i neste spill. Karakterene er morsomme, og omgivelsene vakre.
Så til det negative;
- all den seilingen går meg på nervene, men etter å ha lært meg å kontrollere "orkanene", har det blitt litt bedre.
- det og måtte begynne å komponere musikk når en skal skifte vindretning, kontrollere andre karakterer etc. Har man spilt i flere timer, synes jeg det begynner å bli unødvendig og irriterende.
- historien er tam.
- synes "brettene" er ganske like. Kom deg fra A til B, og tilintetgjør bossen. Ferdig. Brettene er heller ikke noe utfordrende.
- blir også lei av at alle "brettene" foregår inni noe. Grotter, templer, trær etc. Hvorfor ikke noe variasjon?
- det er for mye henting; hent ditt, hent datt.
- hvorfor er det ikke dialog?

På sett å vis er dette spillet av de sjeldne, men personlig synes jeg at spillet fort bli kjedelig og irriterende. Noen som har noen meninger om dette? :)
 
#2
Har testet det Wind Waker greiene ja. Jævla tamp! Kom jo halveis på noen timer. Det som tok tid var jo den fordømte seilinga. Er jo helt idiotisk. Satt bare båten i riktig retning, og gikk og spilte pc. Tok jo en evighet med den seilinga! Enig i det med brettene. Er bare det samme hver gang! Dritt kjedelig. :tommelned:

Enig med deg pliskin :cool2:
 
#3
Det eneste negative jeg syns var nok seilinga, men selv spillet er jo drit bra, en av mine mange favoritter.

Og halveis på et par timer?
Hvordan greidde du det?
Hvor mange triforce shards fikk du samlet :usikker:
 
#4
Fikk ikke fanget mange triforce greier.Bare de tre som gjør at dt store bygget med master sword inne i.(Hvis det er triforce shards dah)
Var ikke no problem og komme så langt. Er jo samme greiene som på de to andre zelda spillene til nintendo. Triforce greiene holder jeg på med ennå. Klarte meg bare halveis :ehm...: Ble så kjedelig og kjøre rundt og lete etter de triforce greiene at jeg ikke gadd mer :zzz:
 
#5
Det er vel kommet rundt 10 zelda spill nå, og alle handler om akkuratt det samme. :p Det er jo ikke noe å klage over i grunn, men, det en kan klage over, er at de lager det samme om og om igjen.
 

epp

firm and correct
#6
Nå finnes det da shortcuts du kan bruke, som gjør at du slipper å bruke så lang tid med båten.


Eyreon: Det der kan du si om en haug med spill! Jeg har spilt alle Zelda versjonene (untatt de på CD-i), og det er kun Majoras Mask som ikke har levet opp til forventningene. Selv den var "orginal" i måten det var lagt opp på.
 
#9
Det virker som om brøkdelen av dere har spilt Zelda helt fra starten av.
Mange tror at dette kanskje er et fullspekka Action Spill av de sjeldene, men det er det altså ikke. Det er den utrolig koslige grafikken og det flotte gamplayet som teller i Zelda bla.
Man har også alle de gøyale figurene for ikke å snakke om alle hemlighetene!
Og en ting til. Ikke kritiser Historien før du har gått gjennom spillet.
Det er som å si at en bok ikke har noen mening før du har lest den ferdig!
 
#10
Opprinnelig skrevet av Skonken...@21.06.2004, 20.55
Har testet det Wind Waker greiene ja. Jævla tamp! Kom jo halveis på noen timer. Det som tok tid var jo den fordømte seilinga. Er jo helt idiotisk. Satt bare båten i riktig retning, og gikk og spilte pc. Tok jo en evighet med den seilinga! Enig i det med brettene. Er bare det samme hver gang! Dritt kjedelig. :tommelned:

Enig med deg pliskin :cool2:
Det å finne seg vei til sverdet er langt fra hallparten, gå gjennom spillet du.. Setter du deg fast kan du poste her hva du ikke får til, så skal jeg prøve å hjelpe.

Wind Waker for meg er et av de mest geniale spillene, riktignok ble det meget irriterende enkelte ganger hvis man satte seg fast osv. men gleden av å klare noe overgikk dete totalt.

Når det kommmer til seilingen er det Utrolig mye man kan finne på sjøen, noen av dere samlet alle skattene osv? Vært innom hemmelige huler osv. MYE bra der.
Dessuten har du de wind portalene.. så ikke klag.

Slutten på Wind Waker er Meget genial, for de som har giddet å spille så langt. Spiller du det en gang til etter at du har gått gjennom det er det mye annet spessielt som kommer inn i bildet, bla.a. Fargekamera og at Link går rundt i Ullgenseren hele spillet :), jeg har ikke testet lengere enn det. Men det er mere hemmeligheter du kan finne osv.

Spillet anbefales på det sterkeste.
 
#11
Kan ikke si du er halveis ved det slottet med master sword..Sorry for det.
Har jo kommet lenger enn det dah. Funnet en del av de hemmelige hulene.
Har funnet mye på havet ja, men det er nesten bare rubies+ tre triforce chards.
Klarer ikke komme meg inn i det tempelet eller hva det er som det blåser ut av. Må man ha jern skoa da ele? Har vel fått noen hjertedeler på den handelsøya også. Fikk starta den vindmøla(karusellen?)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Ja, du må ha jernskoene for å komme inn i Wind Temple. De finner du vel på den isøya mot sør, om ikke jeg husker helt feil.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#14
Zelda er Zelda og WW møter akkurat opp til i hvert fall mine forventninger.
Halve sjarmen er jo at det bruker det samme gameplayet som tidligere i serien.
Og grafikken er jo drit fet da, kanskje ikke verdens beste men det funker bedre enn det meste!!!

Og hvis noen sier at storyen er dårlig er det noe galt med hjernen til vedkommende!!!

Jeg synes også at seilinga var ålreit masse kult å samle på ute på havet, banke octoene f.eks!!! Og samle great fairies :)

jeg syntes det var skikkelig ålreit, et av de beste spillene jeg har spilt!!!

Må innrømme at jeg øldela den ene kontrollen min da jeg kasta den i gølvet i raseri. Tok litt tid før jeg skjønte åssen man skulle ta Ganon... :flau:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#17
Genialt at noen ikek har bedre ting å gjøre enn å starte en tråd om alt det negative i fjorårets beste spill.

Snakk heller om alt det negative i et dårlig spill, så blir det litt mer enn 16 svar fordelt på ni brukere over en periode på ei uke.
 
#18
Eneste negative i dette spillet er jo selvsagt at det var ALTFOR kort.

Og hvorfor, hvorfor Nintendo, var det ikke et fiske-minigame med i spillet?! Hallo, hele verdenen er dekket av vann, og Link kan ikke fiske?! Hvafaen...?
Jeg ville fiske! Jeg ville ha den store, stygge gjedda tilbake fra Ocarina of Time. Bare meg som savnet dette, eller?
 
#20
Opprinnelig skrevet av Aquila@27.06.2004, 02.39
Genialt at noen ikek har bedre ting å gjøre enn å starte en tråd om alt det negative i fjorårets beste spill.

Snakk heller om alt det negative i et dårlig spill, så blir det litt mer enn 16 svar fordelt på ni brukere over en periode på ei uke.
66751​

enig, tww var hekkans bra, og ikke fokuser på seilinga, for det var en bagatell, se heller frem til neste zelda i 2005