ZoE 3

#1
Noen som vet om det noen gang kommer et Zone of the Enders 3? Har begge forløperne og vil si de overgår de fleste spill.

Er mega interessert i en oppfølger i hvertfall! :tommelopp:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#3
For det første: den serien suger jævlig hardt, og for det andre er det ca. like relevant som å poste bilder av en gammel mann som utvider rumpehullet sitt til godt over normal størrelse. Altså ikke.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Vanguard@05.03.2005, 00.34
For det første: den serien suger jævlig hardt, og for det andre er det ca. like relevant som å poste bilder av en gammel mann som utvider rumpehullet sitt til godt over normal størrelse. Altså ikke.
185300​
Serien eier, gå og legg deg.
 
#9
Opprinnelig skrevet av roy_nor+05.03.2005, 13.32-->
<!--QuoteBegin-Vanguard
@05.03.2005, 00.34
For det første: den serien suger jævlig hardt, og for det andre er det ca. like relevant som å poste bilder av en gammel mann som utvider rumpehullet sitt til godt over normal størrelse. Altså ikke.
185300​
Serien eier, gå og legg deg.
185427​
[/b]
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#10
Kjempetøft med en rosa robot som oppfører seg som en 4 år gammel jente, og det konstante babbelet om kjoler og annen dritt. Blæ.

Når det gjelder et nytt zoe-spill, så håper jeg de lar det ligge. Toern var et hakk over eneren, og ga historien en grei avsluttning.
 
#11
Synes begge spilla var konge jeg. Har ikke hørt noe om et tredje spill og tviler sterkt på at det kommer....
 
#12
Opprinnelig skrevet av Vanguard@06.03.2005, 20.14
Kjempetøft med en rosa robot som oppfører seg som en 4 år gammel jente, og det konstante babbelet om kjoler og annen dritt. Blæ.

Når det gjelder et nytt zoe-spill, så håper jeg de lar det ligge. Toern var et hakk over eneren, og ga historien en grei avsluttning.
185993​
Hehe, kan ikke du komponere en historie som passer til spillet da?

For grafikken og spill følelsen er enormt bra...
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#13
Jeg snakket om anime-serien, ikke spillene, din gjøk.
 
#14
Tvinga meg selv til å rund ZOE. Kjedelig spill, slå-lete-skyte-lete-...
 

oma

Village Drunk
#16
vel Hideo Kojima har jo lagd andre brae spill så kan ikke helt tro at det kan suge så mye... og alle spill er repititive på sin måte... gta er det, og tekken er det, synligheten er bare gjemt bak andre ting...
 
#17
ZOE spillene er to meget gode spill hvis man klarer å sette seg inn i dem og sette pris på det utrolig unike og flotte tingene i spillene (gjelder stort sett ZOE2, men ZOE var ikke så verst hvis man ser vekk fra den dumme slutten).

Husker at jeg holdt på lenge med challenge moden i ZOE2 og multiplayeren i begge, så jeg mener at spillene er nydelige.

Er helt enig i at hvis spillene hadde vært lengre så hadde de selvfølgelig vært bedre... og hadde de bare latt vær å sette førersetet i kugen på robotene... noe som kan gi dem navnet ``cock``-pit... ja skal ta igjen masse tapt søvn nå.

God natt
 
#18
Haha, "cock"piten i kuken er litt over grensen ja. Og måten den "reiser seg" når Jehuty ankommer "take-off" er jo litt små-latterlig.
 
#19
Gøy at dette emne kommer. Jeg har nesten rundet ZOE 1, og jeg må si at jeg storkoste meg den tiden jeg satt foran skjermen.

Til de som synes at spillet suger: Gå legg dere.

Ellers så var cook-pit vitsen rimelig tørr ^_^


"You are enders, all of you"