[Til salgs] ZorgX - Salgstråd med litt forskjellige ting :)

Lodin

Der Waaaah
#82
Og det er grunnen til at jeg sitter å drikker vann fra et glass tilsvarende dette akkurat nå. Nei, dere får ikke kjøpe det for 200 kroner.

 
#83
protip folkens! På loppemarkeder som begynner om noen uker så får du kjøpt 10 sånne glass for sikkert 100spenn. Maks
mange barer som gir bort glassa sine til de loppemarkedene du er på? de jeg er på er det som oftest masse klær og noen random elektriske ting, noen filmer, fotokamra og noen ganger litt fine glass men aldri krystall..
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#86
Ett bryggeri. En pioner.
 
#87
btw, om noen ikke er helt ferdig med ferien og er luta lei av å bruke mobildata på googlemaps , så har jeg en helt grei tomtom som har mista supporten fordi de har slutta å produsere den, men de fleste gatene og veiene er riktig.. :)

 
#88
Canon mv850i videocamera som bruker både Mini DV og SD kort. Har også usb port, firewire, og video port. Har ekstra linse, video kabel, usb kabel, batteri,lader, strømkabel etc. Disse er vel for det meste brukt til å kopiere over mini dv over til pc nå for tiden, om man gjør det via capture kort eller via firewire (usb?). Helt greit eldre videokamera .. https://www.komplett.no/product/307642

Vis vedlegget 13629 Vis vedlegget 13630 Vis vedlegget 13631 Vis vedlegget 13632
Første er solgt og kjøperen ville selvsakt ha både laderen, batteri laderen og linsa .. så jeg må bestille opp lader (den kan både brukes til å være strømkilde alene og lade opp batteriet)
Da blir de to siste solgt i dag :) så da har jeg solgt 1 mv901, 3 mv850i, linsa, laderen,batteriladeren, og alt sammen :eek: ble vist litt penger ut av de kameraene alikevel :D og jeg som trodde jeg hadde små driti meg ut når jeg såg at ingen av dem var hd :laugh:

Btw ... er det noen som blir kjempe sure om jeg prøver å selge SD\CF adapter til nintendo konsoller som er ute av produksjon ? Hadde gleda meg så til jeg fikk denne.. men så fikk jeg flashback over hvor jævlig kontrollen er og grafikken såg ut som et oljemaleri på flatskjermen min :argh:
 
#89
_MG_9289.JPG
_MG_9286.JPG
_MG_9287.JPG

Sånn :) min Gba\nds\nds lite videospiller\ebok leser\bildeviser(er jo cf så det er jo bittelitt praktisk hehe) ... Som dere ser så ligger det et superpass2 ved siden av, jeg fant ikke helt min superpass1 (som er prikk lik men uten noen programerer så man må bruke noen spesielle spill.. derfor følger metroid med den).

Når de startet å hacke nds, så måtte de ha en ekte spill chip for å få å komme ut av gba emulatoren. Så superpass funker slik at man setter et spill på toppen, og så bruker spillet som er i gba sloten, chipen i nds spillet for å pasere sikkerhetssjekken (sånn som de fleste tidlige nes\snes\n64 flashcard har gjort). Og når den har passert sikkerhets sjekken så loader movie makeren nds versonen av programvaren.

Grunnen til at jeg kjøpte dette når jeg allerede hadde et annet kort (supercard) var fordi dette kortet er veldig lett å bruke. Man drar bare filene over og så blir det lastet opp i ram, i stede for på supercard så måtte man patche alle spillene en og en.. og på denne tiden hadde jeg kun "familie pcen" og den var akkurat så bra som dere kan tenke dere hehe.. Dette er altså et CF adapter (Compact flash)
 
#91
EOS ELAN II E med Battery Pack(4xAA) Grip BP-50 er solgt fordi det faktisk er et ettertrakta kamera for alle som vil ta foto uten å betale 3000+ for et kamera...

EOS 300v har bedre spesifikasjoner, men er i plast, mens elan er 60-70% metall utenpå (men sikkert nesten bare plast inni)
 
Sist redigert:
#92
**solgt**

Litt riper på toppen på den ene, støvskjermene mangler stoff, ellers feilfri. Info se: https://www.dali-speakers.com/media/3396/suite-series.pdf
1800kr
Dali SUITE 1.5
Frequency Range (+/-3 dB) [Hz]41.0 - 24,000.0
Sensitivity (2,83 V/1 m) [dB]89.0
Nominal Impedance [Ω]4.0
Maximum SPL [dB]109.0
Recomme Amplifier Power [W]40.0 - 160.0
Crossover Frequency [Hz]3,000.0
Bass Reflex Tuning Frequency [Hz]43.5
Fra veggen 10-60cm
mål (HxWxD) [mm]88.0 x 18.0 x 25.0
vekt 14.0kg


 
Sist redigert:
#93
**mixern er solgt**

hmm hmm.. lurer på om min yamaha 16 portes usb mixer er lettsolgt.. nå er den bare støvsamler >.<
pa.jpg
 
Sist redigert:
#95
Playstation med Xplorer FX og usb adapter (printkabel til usb), 2 uorginale minnekort og to uorginale kontroller (en som ser ut som en ps2 kontroll) og en som ser ut som en ps1 kontroll med turbo knapper ..

Kan også installere modchip eller gjøre Xplorer FX om til modchip hvis man ikke vil bruke den til å finne "action replay" coder ...

Noen intrisserte ? si ja og jeg star bilder :p
 
#96


Dette er samme type kontroller som dette : https://www.elkjop.no/product/gamin...VhsCyCh3cTAz1EAQYAyABEgJgAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Vil helst bytte mot en Xbox one kontroller, og det er fint om du bor i oslo eller mellom oslo og horten eller mellom oslo og notodden. Dersom du vil kjøpe den kan du kjøpe den for 350kr. Har to men gadd bare å ta bilde av en.

Dersom du ønsker å få installert mods på den kan jeg gjøre det, men det er rimelig dyrt og rimlig avansert lodding, så jeg tar 400kr for selve jobben om du greier å skaffe delene selv. Her er en link til en av de rimligeste https://www.ebay.com/itm/PS4-Contro...226150?hash=item2863ede226:g:zNQAAOSwPAxaJUNr
 
#98
** Snes og n64 adapteret er solgt**

1400kr for n64 sd adaptre og 1200kr for snes sd adaptre...
 
Sist redigert: