Årets idiot - finale

Hvem er årets idiot?

  • Revan

    Stemmer: 0 0,0%
  • Arni/the_flask

    Stemmer: 0 0,0%
  • Don_Corleone

    Stemmer: 0 0,0%
  • Neptune

    Stemmer: 0 0,0%
  • Vanguard

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
#41
Ahh, Neptune leder overlegent. Det var virkelig spennende i forrige omgang, men her ser det ut til å bli en opplagt seier allerede nå. Men man vet jo aldri; det kan dukke opp noen stemmer på de andre kandidatene.

Og hvis det ikke kom tydelig nok frem: Jeg stemte Neptune.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#42
Jeg stemte Neptune fordi jeg hater ansvarsløse maktpersoner.
 
M

Mako

Gjest
#45
Jeg stemte neptune fordi han tror han er så mye større og viktiggere enn han er!
 
C

Crizpy

Gjest
#46
Dere kan takke meg. MEG! for at neptune blir tidenes idiot! Jeg var den eneste som nominerte han, og jeg var den som la frem fakta så han ble "dømt"

Dere kan begynne med å tilfredstille meg oralt. :svette:
 
#48
Fleshlight, japaneese torture style? =D
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#50
*kremt* Siden NÅR er litt entusiasme negativt? Folk har alt mulig rart i signaturene sine på SG, men så fort Revan nevner iTunes, kanskje fordi han synes det er moro eller fordi han har mye glede av iPod-en sin, kommer noen og vil ta fra han den gleden?
 
#51
Jeg er forsåvidt helt enig med Houseman. Dessuten, han er (såvidt jeg vet) 13 år gammel. Han har forbedringspotensiale. I tillegg, hvordan tror dere det ville føles for han å bli kåret til årets idiot? Ville ikke det blitt litt vel hardt å svelge for en 13 åring, som har forbedret seg enormt den siste tiden?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#52
Hvis du kan gi meg noen eksempler på denne forbedringen, så kan jeg vel vurdere å trekke min stemme.
 
#53
Ikke kom å si at du ikke merker forskjell mellom Revan anno 23.03.20004, og 09.01.2005?
Uansett, jeg mener at det er galt å stemme på Revan istedet for Neptune. :)
 
#54
Men han har jo ikke iPod...
 

Nabbe

Har fin hatt.
#56
Jeg merker forskjell. Revan var ikke på langt nær så tøff i kjeften før. Hoi, det er dårlig forbedring.
 
#58
Jeg stemte Arni... merkelig, men jeg har ikke sett han på en stund..
=D
 
#59
Opprinnelig skrevet av Nabbe@09.01.2005, 08.07
Jeg merker forskjell. Revan var ikke på langt nær så tøff i kjeften før. Hoi, det er dårlig forbedring.
160789​
Indeed. Om man skal snakke om forbedring av Revan, må man sammenligne med Master Kid-tiden hans. Fy og fy...

Jeje, jeg stemte Revan. Ikke fordi han liker Itunes, men fordi han er en idiot ellers.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.