Årets medlem 2004

De nominerte er:

  • Kilik

    Stemmer: 0 0,0%
  • Psycho Mantis

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jinzo

    Stemmer: 0 0,0%
  • Sancti

    Stemmer: 0 0,0%
  • Thinaran

    Stemmer: 0 0,0%
  • Houseman

    Stemmer: 0 0,0%
  • Lodin

    Stemmer: 0 0,0%
  • Shadar

    Stemmer: 0 0,0%
  • Baronen

    Stemmer: 0 0,0%
  • SortUlv

    Stemmer: 0 0,0%
  • Iliuz

    Stemmer: 0 0,0%
  • Plan_9

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gateway666

    Stemmer: 0 0,0%
  • Yetipants

    Stemmer: 0 0,0%
  • Hemmelig

    Stemmer: 0 0,0%
  • Neocon

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nabbe

    Stemmer: 0 0,0%
  • Novastrum

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#23
Sancti. Jeg vet at hun er på forumet mye på grunn av Nobu, men hun har vokst til å bli et viktig medlem raskt, tilfører SG en nødvendig dose seriøsitet blandet med noen snåle påfunn og har dessuten på rekordtid blitt SGs første kvinnelige moderator.

Av de tre som ser ut til å kunne vinne konkurransen, holder jeg en knapp på Kilik. :) Enkelt og greit fordi han bidrar uten å føle trang til å vise seg fram hele tiden. Dessuten har han bidratt med flere konstruktive emner enn Gateway666 og Shadar.
 
#24
Neocon Seff!!!
 
#26
Jeg stemmer Sancti, fordi i likhet med Houseman så er jeg også in luuuvv. *love is in the air*

Stemmen gikk til Plan_9.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#27
Say what?

Har aldri truffet Sancti, og har til dags dato ikke forelsket meg i noen jeg ikke har møtt. Men tro hva du vil. :tommelopp:

Det ser for øvrig ut til at Kilik kommer til å vinne klart. Fortjent, synes jeg. :)
 
#28
Lodin. Sexyest. Vanskelig.


Hilsen 666 slipkorn.
 
#29
Opprinnelig skrevet av Houseman@03.01.2005, 07.18
Say what?

Har aldri truffet Sancti, og har til dags dato ikke forelsket meg i noen jeg ikke har møtt. Men tro hva du vil. :tommelopp:

Det ser for øvrig ut til at Kilik kommer til å vinne klart. Fortjent, synes jeg. :)
157467​
Jeg tror du har problemer med å se hva som er seriøst og hva som er pisspreik. I dette tilfellet så var det pisspreik. Som du ser så gikk stemmen til Plan_9.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#32
Opprinnelig skrevet av Eulogy+03.01.2005, 17.15-->
<!--QuoteBegin-Houseman
@03.01.2005, 07.18
Say what?

Har aldri truffet Sancti, og har til dags dato ikke forelsket meg i noen jeg ikke har møtt. Men tro hva du vil. :tommelopp:

Det ser for øvrig ut til at Kilik kommer til å vinne klart. Fortjent, synes jeg. :)
157467​
Jeg tror du har problemer med å se hva som er seriøst og hva som er pisspreik. I dette tilfellet så var det pisspreik. Som du ser så gikk stemmen til Plan_9.
157644​
[/b]
Bah. Som jeg ser, var det visst viktigere for deg å få sparket i min retning og å komme med noe annet fjas enn å gi en grunn for hvorfor du stemte henholdsvis plan_9 i dette emnet og Lurtz i Årets Moderator-emnet. Helt meningsløse innlegg, altså. Men jeg skal slutte å lese innleggene dine. Lover. ;)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#33
Stemte på Yetipants. Han er en artig kar.
 
#35
Stemte på Shdr gutten i det andre avstemnings emnet, så jeg kan vel ikke hoppe av i svingen, kan jeg vel? :tommelopp:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.