Årets moderator

Årets moderator 2008

  • Yetipants

    Stemmer: 5 10,6%
  • Houseman

    Stemmer: 15 31,9%
  • Archtor

    Stemmer: 3 6,4%
  • Sancti

    Stemmer: 7 14,9%
  • Thinaran

    Stemmer: 6 12,8%
  • Lodin

    Stemmer: 6 12,8%
  • sheriffen

    Stemmer: 3 6,4%
  • Nicholas

    Stemmer: 2 4,3%

  • Totalt antall stemmer
    47
  • Avstemningen er stengt .

Sancti

Terrorkatt
#1
Din favorittflinkismoderator i 2008? Stem her!
 

sheriffen

humre humre
#2
Tåpelig at sånn alle moddene her untatt meg er nominert. Jeg gir fan i å stemme på ren trass :argh:
 

oma

Village Drunk
#3
Thinaran, fordi han vet aa slette poster ^^

Rent spesifikt, mine poster ^^
 

Sancti

Terrorkatt
#5
Så urettferdig, jeg og Erlend nominerer dere.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#6
Archtor, fordi han herjer med kontoene til folk.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
Meg selv, fordi ignen av dere andre fitter veit å sette pris på et ordentlig genis moderering.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#9
Jeg stemte på Housey. Greia er at ingen av oss er så jævlig synlige som modder utenom ham, og han gjør en bang-up jobb med å holde diverse tråder gående. Vi andre kødder og ninjamodder mest så det får bli slik.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#11
Iblant skulle jeg ønske jeg kunne ninjamodde skrivefeil. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Stemte Thinaran fordi iblant ninjamodder han skrivefeil. :(
 

Alexander

frilans ufør
#13
Stemte Siri fordi iblant ninjamodder Thinaran skrivefeil. Og jeg anerkjenner dine metoder, Nicholas. Det var et tett løp mellom deg og ... du vet.
 

Alexander

frilans ufør
#14
Men i alle helveter, hva er vitsen med å rette på skrivefeil? Det gir inntrykk at folk er mer kompetente enn de egentlig er, og det er så kontraproduktivt at det fortjener to poster til å påpeke stupiditeten i dette. Men vrang som du er kommer du vel ikke til å sjenke dette en eneste videre tanke. Sånn derre kommunistmodding ærre du driver med, ja.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#15
Korrekt. Hvis jeg ser at et ellers godt innlegg inneholder en liten typo kan jeg finne på å endre det så ikke SG sine shitpostere skal avspore diskusjonen, slik som shitpostere liker å gjøre.
 

epp

firm and correct
#16
Jeg stemte på Sancti siden vi har hatt sånne fine web-cam sessions.. hvor hun har vist meg hud og andre akrobatiske krumspring... Sorry Nilo!!
 
#17
EY!!! Siri er dette sant? D;


Selvom House allerede har vunnet denne her, gir jeg stemmen min til Lodin. Faktisk så er han en oko mod.... faktisk!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#19
Archtor, fordi han analonanerer der andre spiser.