Årets moderator

De nominerte er:

  • Houseman

    Stemmer: 0 0,0%
  • Sancti

    Stemmer: 0 0,0%
  • Lurtz

    Stemmer: 0 0,0%
  • Vanguard

    Stemmer: 0 0,0%
  • Yetipants

    Stemmer: 0 0,0%
  • Shadar

    Stemmer: 0 0,0%
  • Novastrum

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#22
Takk til alle som har stemt på meg.

Jeg stemte Lurtz.

REDIGERT: Oops, glemte hvorfor. Vel. Moderatorene har fått mindre makt. Lurtz hadde en evne til å rydde opp og sette en stopper for tåpelige emner og diskusjoner som hadde sporet av, og selv om han ofte bastant satte foten ned og delte ut anmerkninger, hadde han såpass mye respekt på forumet at de fleste var enige i hans avgjørelser. Han klarte altså å være populær og respektert samtidig som han stengte emner og delte ut anmerkninger. Sancti, som hadde vært alternativet, har vist seg å være en svært fornuftig moderator, men siden moderatorene nærmest ikke har mulighet til å stenge og slette lenger, er det mange emner som slipper igjennom sensuren og der det gripes inn, tar det gjerne noe lenger tid enn før vi fikk ny forumsjef. Jeg antar at dette skyldes en kombinasjon av at det bare er to moderatorer og at de som sagt har noe begrenset myndighet, og det er vel litt urettferdig å bruke dette mot Sancti, men jeg synes altså det var mer kontroll på forumet da Lurtz var moderator. Derfor er han den beste. Ja. :)
 
#24
Jeg stemte på Houseman fordi han var en veldig god moderator. han var rettferdig

vanguard, lurtz, sancti og madsy er og var også gode moderatorere-
 
#25
Jeg stemte Sancti, rett og slett fordi jeg synes hun har gjort en god jobb den relativt korte tiden hun har hatt den statusen. Dessuten er jeg imponert over hvor mye annet hun gjør, som strengt tatt ikke er en moderators oppgave? Jeg tenker da på å lage disse avstemningene, samt lage ny konkurranse hver måned.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#29
Houseman

Var en meget god moderator, ikke overgått av noen enda.

BTW: Takk til de som har stemt på meg, godt å se at jeg ikke har irritert altfor mange :)
 
#30
Stod mellom Houseman og Lurtz her, gitt. Mne Houseman stakk av med seieren. Han holdt ut mange emner og klarte å føre flere av dem inn på rett spor med konstruktive innlegg. *applaus*
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#31
Opprinnelig skrevet av Lodin@31.12.2004, 13.13
Syns ikke Hous gjør en dritt for å holde orden på forumet så jeg må nesten stemme på ham.
156171​
:D Hvis du tenker på hva jeg gjør, ikke hva jeg gjorde, har det vel sammenheng med at jeg har fått et litt mer avslappet forhold til forumet nå som jeg ikke lenger har moderatormyndighet. Men takk for stemmen og for begrunnelsen. :tommelopp:
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#32
Vanguard sto for hit'en "Jippi! Hurra! Du får ost!" tidligere denne måneden, å det kunne forsåvidt vært grunn nok i seg selv. Mannen er morsom og har alltid kjappe komentarer på lager.
Det skal også nevnes at man har fått svært positivt inntrykk av Sancti i den korte perioden hun har vært Moddizzle. Både Sancti og Vanguard har vært flinke shiznet'ere og bidratt til mye fint.
Men, som jeg begrunnet i nominasjonsemnet, har Vanguard hatt tittelen som mod en god stund, uten å miste nevneverdig respekt. Derfor er stemmen hans.
 
#34
Houseman er en tåpe. Derfor gikk ikke stemmen min til han. Sancti er namnam, men det er ikke grunn nok. Vanguard spammer fortsatt litt for mye etter min smak. :p

Jeg stemte på Lurtz.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#35
Saklige grunner, Eulogy. :p

Hvis det er utseendet til Sancti du mener, eller bare det faktum at hun er jente, med «namnam», har vel ikke det så mye å si for hvorvidt hun er en god moderator eller ikke.
 
#36
Jeg stemte super-goth-en vår. Av mangel på meg selv. Homoer.

Houseman var flink.
 
#37
Opprinnelig skrevet av Houseman@03.01.2005, 07.15
Saklige grunner, Eulogy. :p

Hvis det er utseendet til Sancti du mener, eller bare det faktum at hun er jente, med «namnam», har vel ikke det så mye å si for hvorvidt hun er en god moderator eller ikke.
157466​
Nei, vet du hva. Jeg gir blaffen i hva du mener. Du skjønte tydeligvis ikke at jeg fleipa.
 
#38
Fleip? Hva er det?


Hilsen Slipkorn 666.
 
#39
Denne stemmen går til Shadar fordi han klarte noe ingen andre har gjort, å gi loppelittletom en anmerkning. Måtte det komme flere som pærer på ett fruktfat.
 
#40
Må bli Shadar, moderering med en deilig imperativ stil, krydret med søte insults :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.