Årets overraskelse 2010

Årets overraskelse 2010

• Totalt antall stemmer
    29

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Å befinne seg i Finland, sitte på fanget til en du har møtt gjennom en spillside på internett og plutselig kjenne en finger i rompa, det er en overraskelse. Noe annet som er en overraskelse er når spill du ikke forventer er dritbra er dritbra men hvilket spill kan smykke seg med tittelen årets overraskelse 2010?

Jeg nominerte Darksiders her, så av denne lista stemmer jeg på det. Men jeg satt og spilte Majin And The Forsaken Kingdom for ett par uker sida, og elsket det. Kunne jeg ha endret nomineringen, hadde jeg gjort det.

CyberK

Finner ikke på noe.
At Duke Nukem viste seg å ikke være For Never var det som overrasket meg mest.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vanquish siden det måtte stemmes på i en kategori. Overraska meg ved å ha forstått hele coverskytertjohoiet bedre enn Gears of War, for eksempel. Og ved å være 100% ballefett hele veien gjennom. Fortsatt ikke klinka de der forbanna Challenge-greiene da, må få gjort det en dag.

Jeg driver på med challengene nå... Har du klart noen? Kan si at 1,2,3 og 5 er ganske lette.. 4 er hard og spessielt 6 så trenger du flaks, skills og vite det meste om spillet:p Sitter med 6 enda, hardt..

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er 4 jeg sliter med, ja. Alt går som smør til han gjøken dukker opp på slutten. :argh:

Ja, han er piss i den settingen.. Han er forsåvidt i wave 1 på 6ern og det er meget lett i forhold, men wave 4 og 5!!:argh:

E: Spregte 6ern nå. Nice feeling.. Nå blir re plat.