Årets spill 2007

Årets spill 2007

• BioShock (Windows, X360)

Stemmer: 0 0,0%
  • Excite Truck (Wii)

• Final Fantasy XII (PS2)

• God Hand (PS2)

• Halo 3 (Xbox 360)

• Mass Effect (X360)

• Portal (Windows, X360, PS3)

• Super Mario Galaxy (Wii)

• Uncharted: Drake's Fortune (PS3)

• Alle disse spillene er jo dritt!

• Totalt antall stemmer
    1

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Internettets mest prestisjetunge pris: Spillegals Årets Spill 2007! Utvikleren av vinnerspillet vil få tilsendt en håndskrevet hilsen signert av #sexbomb-eliten, og et gavekort på en Whopper Cheese.

it's more like Gaaaaylo, shiii...

Halo 3. Yeah, you all knew it. Les beskrivelsen min om det i Actionspill/FPS-emnet. Rett og slett det mest underholdende for min del, og det holder det.

Enig. H3 levde i hvert fall opp til mine forventninger, som var forholdsvis høye. Kampanjen vekket frem H:CE følelser, multiplayerdelen er nærmest perfeksjonert. Rett og slett årets spill.

CyberK

Finner ikke på noe.
Portal. Ingen vits i at jeg gjentar all den rosen som allerede har blitt spillet til del, men minner om at all rosen var velfortjent.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Selv om både Portal og Bioshock var gode som gull må det nesten bli Super Mario Galaxy her.

Lodin

Der Waaaah
Klarer ikke bestemme meg mellom Mario Galaxy og Mass Effect... :$

*stemme God Hand bare på pur faen*

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Super Mario Galaxy, uten så mye konkurranse.

D

Deleted member 91

Gjest
Portal, lett. Har hatt det jævlig gøy med CoD4, Halo3 har helt latterlig mye content og greier og stas og sånt, og det jeg har prøvd av Mario Galaxy virker som helt solid plattforming, men det er sjeldent man kommer over spill så ... perfekt som Portal.

Portal, uten tvil. Mest fordi det var helt nytt på mange måter, og utrolig gjennomført.

Stemte Super Mario Galaxy, men det står veldig jevnt mellom det, Excite Truck og Pro Evolution Soccer 2007. Har hatt mye moro med alle de spillene, selv om jeg riktignok spilte Excite Truck i 2006 også. Men stemmen havnet til slutt på Super Mario Galaxy, rett og slett fordi det er det som er best gjennomført av de nevnte spillene.

oma

Village Drunk
Uncharted: Drakes Fortune. Ett av de spillene jeg har kost meg mest med i år, foruten Hotel Dusk og Dead Rising.

Super Mario Galaxy. Kan ha noe med at det egentlig tok meg helt på senga, mer så enn Portal, faktisk. Trodde ikke jeg brydde meg så mye om Mario noe mer, men klarte ikke legge det fra meg da jeg først hadde begynt. Variasjon er nøkkelordet, og fra jeg begynte klokka 12 på formidagen til jeg endelig gikk å la meg ett om kvelden følte jeg ikke at spillet hadde resirkulert sitt eget innhold unødvendig i det heletatt.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvis jeg bestemmer meg for å tenke på ett spill fra et fantastisk spill år jeg ikke ville vært foruten, og hvis jeg tenker på ett spill fra 2007 jeg vil så mange som mulig skal spille, blir svaret på begge: Portal.

Kred til Bioshock og Super Mario Galaxy.